avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 885 soluții astăzi
Forum Activitate dwf981

Activitate dwf981

Am o intrebare legata de legalitatea folosirii serviciilor web oferita de companii. Sunt programator si vreau sa scriu o aplicatie care va folosi serviciile web ale altei companii, aplicatie care va aduce imbunatatiri si confort in folosire.

Vreau sa scriu o aplicatie pentru mobile sa ii ajute pe calatori sa cumpere bilete pentru CFR. Motivul principal ar fi sa usureze modalitatea de cumparare a biletelor, intr-un mod rapid si usor, considerand ca deja exista o asemenea metoda dificila, neoptimizata si deranjanta folosind siteul CFR de achizitie a biletelor. Conceptul nu este nou, cei de la Vola il folosesc cu succes pentru cumpararea biletelor de avion, desi nu imi este clar daca exista vreo intelegere intre Vola si restul companiilor aeriene.

Ma intrebam daca am voie sa scriu asemenea aplicatie. Nu as vrea sa am probleme, cum ar fi sa fiu acuzat ca obtin profit de pe urma serviciilor CFR, punand la vanzare aplicatia mea de cumparare a biletelor (sau oferita gratuit cu reclame care or sa aduca si ele profit). Nu as vrea sa patesc ca altii care au executat timp la inchisoare datorita sfaturilor legale gresite.

In concluzie, intrebarea ar fi despre metodele recomandate pentru realizarea unui astfel de proiect respectand legile in vigoare.

Va multumesc pentru sfaturi,
Numai bine,
Octavian
Buna ziua,

Am incercat sa cumpar online un produs din SUA de la un comercaint care are un astfel de magazin online, si anume o sonerie in valoare de 90 USD.

Comerciantul a incasat banii, si din pacate comanda mea a ramas cu statusul de "Under Fraud Review".

I-am contactat pe cei de la magazin, scriindu-le un mesaj cu explicatii, cum ca nu este vorba de nicio frauda, dar din pacate nu am primit niciun raspuns.