avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 687 soluții astăzi
Forum Activitate razvannan

Activitate razvannan

buna ziua, va multumesc pentru raspuns.
buna ziua, va multumesc pentru raspuns. am omis sa spun ca a luat la cunostinta ca s-au mutat doua persoane abia la 1 aprilie cand l-am informat verbal in acest sens. la data de 1 februarie I-a fost comunicat (de catre fostul proprietar) doar ca s-au schimbat proprietarii nicidecum ca am devenit si locatari ai apartamentului asadar inscrierea noastra la intretinere s-a facut in baza unei autosesizari. mai mult de atat avem adeverinta si chitantele care atesta ca am platit intretinere la o alta adresa ceea ce e consider ca iarasi creeaza o contradicitie in conditiile in care cred ca plata intretinerii lunare nu se poate imputa unei persoane la doua adrese diferite intr-o singura luna. credeti ca in aceste conditii pot avea castig de cauza fara a ma baza pe bunavointa inexistenta? multumesc inca odata pentru raspuns si astept in continuare indrumarile dvs.
buna ziua, la 1 februarie 2014 impreuna cu sotia mea am devenit proprietarii unui apartament care a fost nelocuit pana la data de 1 aprilie 2014. in momentul eliberarii apartamentului fostul proprietar si-a achitat in totalitate obligatiile pe lunile anterioare si a facut o solicitare cadre administrator pentru a-i fi returnat fondul de rulment ceea ce s-a si intamplat. la data de 1 aprilie cand ne-am mutat la noua adresa am constatat faptul ca am o restanta la intretinere pentru luna februarie si martie calculata pentru doua persoane. intrucat initial am considerat ca s-a omis radierea fostilor proprietari de la plata intretinerii lunare m-am adresat presedintelului cu o cerere in care am aratat ca pentru perioada februarie martie am platit atat eu cat si sotia intretinere la o alta adresa si am mentionat ca desi apartametnul a avut doi proprietari numarul real de locatari a fost zero aspect probat si de consumul scazut de apa 0.8 metri cubi motiv pentru care dorim recalculrarea intretinerii lunare cu 0 persoane pentru cele doua luni. raspunsul presedintelui a fost ca intretinerea a fost corect calculata intrucat in momentul in care am devenit proprietari am fost trecuti in mod automat la plata intretinerii iar pentru a nu fi pusi la plata era necesar sa facem o adresa scrisa in care sa cerem sa fim scosi de la plata desi nu facusem inca o adresa prin care sa fim introdusi la plata intrucat asa prevede legea. am incercat sa explic faptul ca mi se pare absurd sa achit gazele sau liftul pentru cele doua luni in conditiile in care nu am locuit aici insa raspunsul a ramas acelasi - nu am facut in timp util cerere sa fim scosi asadar nu se poate face nimic. va rog sa ma ajutati cu aceasta situatie intrucat mi se pare una abuziva. astept raspunsul dvs. va multumesc.