avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 600 soluții astăzi
Forum Activitate laurentzyu24

Activitate laurentzyu24

Buna seara revin dupa ce am facut mai multe demersuri printre care si mersul la protectia consumatorului.
Dar sa o luam cronologic am facut nenumarate sesizari la operatorul de telefonie, mi-au spus ca asteapta rapoarte.Dupa primirea rapoartelor am fost contactat de o persoana si mi s-a comunicat ca trebuie sa platesc suma ca in centrala s-au inregistrat mesajele ca fiind trimise de pe numarul meu de telefon. Am cerut audienta la director si m-au programat si printre apararile mele adica: poze ale logo-urilor telefonuli care nu a inregistrat traficul specificat in leasting, pauzele si numarul neregulat de sms-uri trimise intr-un minut ceea ce demonstreaza faptul ca nu am avut un virus care facea lucrul asta ,am abordat si subiectul cu diferenta de 4000 de mesaje de la o factura la alta in momentul ala domul director a ramas blocat si mi-a zis ca el nu stie nimic de lucru asta dupa care a incercat el niste calcule si mi-a zis ceva de genul "s-ar putea ca suma sa nu fie exact de 0.03 euro sa fie 0.026,7,8 si sa se rotujeasca si de aici diferenta asta dar voi cere o explicatie colegilor si va voi comunica-o". Am zis ok dar si faptul ca am descoperit diferenta asta de la o factura la alta imi da de gandit k e o problema din softul dumneavoastra. Evident eu am abordat si subiectul cu sistarea si celorlalte servicii adica internet si cablu, pentru care fusesem asigurat ca pana la venirea unui raport oficial nu mi se vor opri chiar daca eu nu le mai puteam achita pana nu achitam suma facturii de la telefonie, iar domnul director a fost foarte prompt si s-a ridicat de pe scaun si a zis:"asta e o reala problema si trebuie rezolvata acum" si si-a cerut scuze cateva minute. A revenit dupa aprox 5 minute si a zis sa merg la punctul de lucru x sa intreb de persoana y si sa merg sa depun o cerere prin care sa mi se dea drumul la serviciile de cablu si internet pana cand va fi sigur ce numar de mesaje trebuie sa platesc. Evident m-am dus imediat am depus cererea mi s-a dat numar de inregistrare si de 2 saptamani nu mi s-a dat drumul la servicii a urmat un numar de sesizari tot degeaba si m-am dus la protectia consumatorului pentru a depune o plangere acolo am dat peste o functionara "mai agitata mai nervoasa" sa folosesc niste termeni mai blanzi.I-am povestit eu despre ce e vorba mi-a zis uite o hartie pune mana si scrie. In timp ce eu formulam plangerea ea a pus mana pe telefon si a sunat, paradoxal,pe aceeasi persoana care imi daduse vestea si care m-a programat in audienta si ii zice: "D***a mai am o reclamatie catre voi, vezi dracu ce faceti acolo k prea s-au inmultit in ultima vreme". Eu stupefiat mi-am pus tot felu de semne de intrebare asta e procedura sau sunt pe mana si se spala una pe alta.Oricum mi-a dat un numar de inregistrare si mi-a zis sa sun la un numar de telefon in 30 de zile sa primesc rezultatul.
V-as ruga sa imi ziceti ce ar trebui sa mai fac. As putea actiona in instanta compania telefonica sa contest valoarea sau ar trebui sa o platesc cum mi s-a sugerat?
trandafir2 a scris:

La un calcul sumar ar veni ca dvs. ati trimis in 2 zile 47561 sms-uri,
adica 991 sms/ora
adica 16 sms/minut
adica 1 sms la fiecare 4 secunde ..timp de 48 de ore. Domnule teoretic este posibil. :))
Faceti de urgenta reclamatie la protectia consumatorului.


Pe acel listing de 652 de pagini apar intervale in care s-au trimis cel mai mult 23 de sms-uri/ min si intervale in care s-au trimis 10.
gi-jane2 a scris:

Pana la urma, cate mesaje zic ca ati trimis, cat v-a ramas de plata?
Depuneti o sesizare si la protectia consumatorului. Vedeti si raspunsul lor.
Puteti depune si la politie plangere daca nu rezolvati ce proctectia consumatorului.





Pai pe listigul desfasurat apare un numar 48700 de sms-uri in valoare de 487 euro.
Buna ziua,
Numele meu este Laurentiu si de aproximativ o luna de zile ma confrunt cu o problema care la incept a parut sa fie o gluma dar acum tot a devenit serios.
Am un abonament la [editat] mobil si pe 25.04 am fost contactat de un reprezentant de la call center care imi aducea la cunostinta k de pe abonamentul meu s-a trimis in decurs de 2 zile un numar de 43561 de sms pentru care mi s-au restrictionat serviciile de telefonie si s-a emis o facutra in valoare de 7361 lei cu TVA, evident eu avand telefonul tot timpu in posesia mea i-am zis acelei persoane ca e o eroare din softul lor nici decum nu am trimis acel numar enorm de sms-uri. Inainte sa inchidem convorbirea mi-a zis sa ma prezint cu titularu contractului la unul din punctele [editat] pentru a formula o sesizare.
Bun si facut am mers am formulat dupa aprox 2 sapt s-a emis o alta factura pe care era storno 4688 evident nu era motivat nimic pe factura respectiva.
Am primit si desfasuratorul apelurilor pe care apare ca am trimis sms-urile catre un numar de .Am incercat sa sun pe numarul respectiv surpriza...nu se pot face apelurile...nici macar nu imi zice robotu" ati sunat in reteaua ".
O alta surpriza a fost cand pe desfasurator am observat k nu mai era acel numar de mesaje ci unul cu aproximativ 4000 mai mare.
Am fost la acelasi punct de lucru si aveau explicatie si pentru sesizare si pentru storno.
1."Sesizarea dumneavoastra a fost analizata si din punctul de vedere al echipei tehnice sms-urile s-au trimis"
2."Storno s-a aplicat pentru ca de la 1 aprilie s-a modificat planul tarifar"
Acestea au fost explicatiile date de ei. Am facut o cerere pentru audienta la director. De 2 saptamani astept sa ma contacteze cineva pentru programare in audienta.
Rugamintea mea ar fi daca ati putea sa ma ajutati cu niste indrumari spre ce institutii ar trebuii sa actionez.
Multumesc anticipat.