avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 849 soluții astăzi
Forum Activitate nico_2014

Activitate nico_2014

nico_2014 a scris:

Am citit statutul asociatiei de proprietari din care rezulta ca angajarea administratorului se face pe baza unui contract de munca pe perioada determinata, caz in care fosta conducere a asociatiei a incalcat statutul. In codul muncii nu este specificata posibilitatea modificarii perioadei pe care este incheiat (este doar mentionata acesta posibilitate la art.41 pct.3 lit.a).

Din acest citat (si nu este plagiat), cred ca rezulta cu claritate ca am studiat CM, ca pe dinafara nu il stiu (nu am invatat pana acumsi nici nu am de gand de acum incolo sa invat legile pe de rost).
Va sigur ca am studiat toate documentele asociatiei si asta deoarece vechea conducere a luat, in mod repetat, decizii contrare legii 230/2007 si a statutului, sau s-a complacut in a incasa remuneratia fara sa miste un pai. Acum incerc sa aduc lucrurile pe fagasul normal, asa cum prevad normele legale si nu cum si-ar dori unii dintre locatari.
Nu intentionez sa dublez postarea in nicio alta sectiune a forumului insa, sincer, ma asteptam la raspunsuri concrete si aplicabile (de teorie sunt satul), altfel nu solicitam ajutorul pe acest forum.

elga50 a scris:

Apropos! Asta cu notificarea restantelor catre comitet o are trecuta in fisa postului?
Apoi, daca nu isi indeplineste atributiunile puteti trece la represalii. Asa este normal.


Da, are trecut asa ceva in fisa postului. La fel cum si Legea evidentei persoanei desemneaza administratorul, sau persoana desemnata (in acest caz particular el fiind persoana desemnata) sa tina cartea de imobil.
Multumesc pentru trimiterea la Codul Muncii insa, asa cum am mai scris, nu ma ajuta prea mult aceasta trimitere. Am invatat de mult timp ca, inainte de a pune intrebari, sa ma documentez, iar intrebarile sa le adresez numai cand in urma documentarii nu am gasit raspunsuri.
Se pare ca am adresat intrebarea potrivita in locul nepotrivit (asta apropos de crearea posibilitatii de a face comentarii in legatura cu ceea ce am scris).
Va multumesc pentru bunavointa.
Potrivit statutului, administratorul este cel care notifica C.ex. valoarea restantelor (chiar daca se "vad cu ochiul liber"). Platile si incasarile le face casierul.
In legatura cu problemele semnalate de locatari, administrtorul ar fi trebuit sa ia legatura cu firma care a efectuat reparatiile pe casa scarilor si sa le solicite remedierea problemelor. Nu i-a cerut nimeni sa i barosul si dalta sa faca reproduceri dupa Muntele Rushmoore.
Activitatea efectiva a administratorului se limiteaza la a ridica din cutia postala a administratorului citirile de contoare de apa rece/calda si de a ridica facturile de la furnizorii de utilitati. Operatiunile de impartire a cheltuielilor pe persoana/cota indiviza le face contabila in locuil lui. Pana la venirea mea nu a facut niciun fel de notificari catre comitetul executiv in legatura cu restantierii la intretinere (in prezent avem restante la incasarea intretinerii de circa 26.000 lei si doar pentru un locatar exista proces in instanta pentru suma de circa 16.000 lei), pana in prezent nu a rezolvat problema unor reclamatii venite din partea locatarilor pentru remedierea unor probleme aparute in derularea unui contract de reabilitare a casei scarilor si mai sunt si alte aspecte (ca de exemplu invocarea de motive pentru a nu finaliza completarea cartii de imobil).
Am uitat sa mentionez ca cetateanul este locatar al imobilului
Am citit statutul asociatiei de proprietari din care rezulta ca angajarea administratorului se face pe baza unui contract de munca pe perioada determinata, caz in care fosta conducere a asociatiei a incalcat statutul. In codul muncii nu este specificata posibilitatea modificarii perioadei pe care este incheiat (este doar mentionata acesta posibilitate la art.41 pct.3 lit.a).
Buna ziua si multumesc pentru raspuns.
Asociatia are 110 apartamente. Pentru 2 ore/zi primeste 400 lei net.
Evident, nu vreau sa fac abuzuri insa nici nu fvreau sa-l mai las asa.
Buna ziua,
In urma cu circa o luna am fost ales presedinte al asociatiei de proprietari. Cu ocazia preluarii documentelor asociatiei am constatat ca administratorul are contract de munca pe perioada nedeterminata, fiind remunerat cu 400 de lei/luna.
In acest rastimp, am constatat ca cetateanul nu isi desfasoara activitate conform fisei postului si doresc sa modific conditiile contractului de munca, respectiv sa il fac pe perioada determinata (18 luni), sa ii modific remuneratia in sensul scaderii ei la jumatate si sa adaug unele obligatii/atributii in fisa postului.
Cum as putea proceda fara sa ma trezesc cu Asociatia data in judecata?
Va multumesc