- Trebuie sa cer firmei din SUA sa treaca detaliile complete ale IF'ului meu
- Nu pot inregistra in contabilitate o factura pentru produse din SUA fara a avea dovada platii taxelor vamale si a TVA'ului asociata cu aceasta.
- Daca de exemplu comanda mea este de 1000$ (produse +transport) eu la vama sunt obligat sa platesc pe langa acesti 1000$ si un TVA de 24%(chiar daca eu nu sunt platitor de TVA) + taxele vamale determinate de codul produsului,sa zicem ujn extra 30% pe langa suma initiala.
Daca urmez pasii de mai sus pot spune ca sunt in legalitate ?
Intreprindere familiala (neplatitor de TVA) doresc sa achizitionez anumite parti componente pentru produse care ulterior am sa le vand prin sus numita Intreprindere familiala .
Produsele sunt din SUA iar achizitia se face online(prin curier rapid). Facturile trimise de obicei de acestia sunt destul de sumare in ce priveste descrierea cumparatorul(eu),adica lipsa unor data specifice ale firmei(CIF, Nr de inregistrare ,etc)
Intrebarile mele sunt :
- Care sunt pasii pe care trebui sa-i urmez pentru a primi de la firma din SUA o factura pe care la randul meu sa o pot inregistra in contabilitate fara probleme,astfel reusind sa trec aceste 'piese' in stoc?
- Trebuie sa platesc taxe aditionale in Romania pentru 'piesele' respective?