Buna ziua,
Ionel este numele meu si doresc un mic ajutor intr-o problema pe care o consider destul de importanta.
Impreuna cu sotia am decis achizitionarea unui imobil prin programul Prima Casa.
Notariatul care a verificat documentele in vederea eliberarii Opiniei Notariale(document obligatoriu pentru aprobarea dosarului Prima Casa) a sesizat lispsa de la contractul de vanzare-cumparare 153/09.07.2013 dintre fostul si actualul proprietar al imobilului a Certificatului de atestare fiscala, certificat ce ar fi trebuit depus la data incheierii/autentificarii -09.07.2013- contractului intre cei doi mai sus mentionati.
Drept pentru care Biroul Notariatul la care am solicitat eliberarea Opiniei Notariale refuza eliberarea acestui document invocând nulitatea absoluta a contractului de vanzare-cumparare 153/09.07.2014(intre fostul si actualul proprietar).
Mentionez ca OPT luni mai tarziu-26.03.2014 a fost adus si Certificat de atestare fiscala, ocazie cu care s-a efectuat si intabularea, dupa cum rezulta din Încheierile 54871 si 54860 din 31.03.2014 eliberate de ONCPI.
Întrebarea care se ridica este urmatoarea: Este contractul 153/09.07.2013 nul sau nu?
Daca da, cum se poate rectifica aceasta problema?
Notariatul unde s-a intocmit acest contract sustine ca nu este nul si nu elibereaza un act aditional la acest contract care se pare ca ar clarifica prezenta problema.
In speranta ca am fost destul de clar va multumesc pentru un eventual raspuns.