avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 439 soluții astăzi
Forum Activitate Ioana201489

Activitate Ioana201489

Răspuns la discuția Divort si partaj
Va multumesc! O sa incerc prin mediere. Dar nu cred ca ajung la un rezultat. Va rog sa imi spuneti daca postarile pe forumuri, tranzactiile facute pe diverse site-uri (vanzari, cumparari) sunt recunoscute in instanta. Asa l-am descoperit.
Da, am documente care dovedesc contributia mea. Am contract pentru drepturi de autor cu academia privata, iar veniturile obtinute in urma colaborarii sunt mai mari decat cele din invatamant. In ceea ce priveste situatia mamei mele, banii au fost dati prin banca, din contul mamei pe cardul de credit al sotului.
Va multumesc foarte mult!
Multumesc pentru raspuns.
Toate obiectele achizitionate de el intra in partaj, inclusiv ratele achitate in timpul casniciei si anexele la casa?
Buna ziua,
sunt casatorita din 2007. Sunt profesor, iar din 2011 predau si pentru o academie privata, veniturile aduse de mine fiind mai mari ca ale sotului. Sotul meu a avut 1500 de RON salariul cand ne-am casatorit, iar din 2009 si-a schimbat job-ul si a avut pana in prezent salariul minim pe economie. Eu am facut sacrificii financiare imense pentru a sustine aceasta casnicie. In timpul casatoriei, sotul a achizitionat din banii comuni (salarii, veniturile mele suplimentare si bani proveniti de la parintii mei) diverse obiecte (masini, motociclete), fara stirea mea. Am descoperit ulterior si am dovezi in acest sens. Inainte de casatorie, sotul a contactat doua credite. Unul a fost platit in primii 3 ani de casnicie. Al doilea, un card de credit a fost acoperit cu bani dati de mama mea (12000 RON) plus dobanda pe 3 ani achitata in timpul casniciei, dovada fiind tranzactia dintr-un cont in altul, iar el nici in ziua de astazi nu i-a dat banii mamei, aceasta stabilindu-se de comun acord ca fiind strict problema lui. Mentionez ca banii din cele doua credite au fost cheltuiti exclusiv de sotul me