avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 441 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Dreptul familiei sau probleme ... Divort si partaj
Discuție deschisă în Dreptul familiei sau probleme juridice de familie

Divort si partaj

Buna ziua,
sunt casatorita din 2007. Sunt profesor, iar din 2011 predau si pentru o academie privata, veniturile aduse de mine fiind mai mari ca ale sotului. Sotul meu a avut 1500 de RON salariul cand ne-am casatorit, iar din 2009 si-a schimbat job-ul si a avut pana in prezent salariul minim pe economie. Eu am facut sacrificii financiare imense pentru a sustine aceasta casnicie. In timpul casatoriei, sotul a achizitionat din banii comuni (salarii, veniturile mele suplimentare si bani proveniti de la parintii mei) diverse obiecte (masini, motociclete), fara stirea mea. Am descoperit ulterior si am dovezi in acest sens. Inainte de casatorie, sotul a contactat doua credite. Unul a fost platit in primii 3 ani de casnicie. Al doilea, un card de credit a fost acoperit cu bani dati de mama mea (12000 RON) plus dobanda pe 3 ani achitata in timpul casniciei, dovada fiind tranzactia dintr-un cont in altul, iar el nici in ziua de astazi nu i-a dat banii mamei, aceasta stabilindu-se de comun acord ca fiind strict problema lui. Mentionez ca banii din cele doua credite au fost cheltuiti exclusiv de sotul meu, pentru achizitionarea unei motociclete si pentru construirea unor anexe la o casa pe care o are mostenire. Doresc sa divortez de el. Ma intereseaza daca pentru tot ce a achizitionat in timpul casniciei, fara stirea mea, pentru construirea anexelor care s-au facut in timpul casniciei si a altor renovari la acea casa, il pot trage la raspundere la partaj. Iar in ceea ce priveste cardul de credit, cum poate mama mea sa isi recupereze banii? Mentionez ca pana in prezent am locuit in apartamentul care este proprietatea mea personala, dinainte de casatorie.