Au luat tot de la 0, ma refer la listele de cheltuieli. Noi nu avem decat 2 femei de serviciu care au de maturat vreo 5 blocuri adica vreo 9 scari fiecare, plus o persoana care matura spatiul public. Nu avem lumina in bloc sau gaz, apa ori altceva la comun. Platim 5 lei de persoana pentru a acoperi pe cei care nu platesc.
In anul 2012, dupa mai multe scandaluri s-a hotarat schimbarea administratorului de la asociatia de locatari. Cel care a plecat a luat toate actele, facuse multe prostii, a lasat vreo 2 chitantiere. Intre timp uitandu-ma prin lege am vazut ca: Asociatia de proprietari se infiinteaza prin acordul scris a cel putin jumatate plus unu din numarul proprietarilor apartamentelor si spatiilor cu alta destinatie decat aceea de locuinta, din cadrul unei cladiri. Acordul se consemneaza intr-un tabel nominal, anexa la acordul de asociere .
)Acordul de asociere trebuie sa contina:
a)adresa si individualizarea proprietatii individuale, potrivit actului de proprietate;
b)numele si prenumele tuturor proprietarilor;
c)descrierea proprietatii, cuprinzand: descrierea cladirii, structura cladirii, numarul de etaje, numarul de apartamente structurate pe numar de camere, numarul spatiilor cu alta destinatie decat aceea de locuinta, suprafata terenului aferent cladirii;
d)enumerarea si descrierea partilor aflate in proprietate comuna;
e)cota-parte indiviza ce revine fiecarui proprietar din proprietatea comuna.
Intrebarea mea este: daca asociatia a fost infiintata cu foarte multi ani in urma iar fostul administrator a plecat cu toate actele aceasta pe ce baza functioneaza, noi nu am semnat nici un acord nou . Mai este in legalitate ?