avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 267 soluții astăzi
Forum Activitate ElenaCristinaStoica

Activitate ElenaCristinaStoica

Ei mi-au spus ca este un produs inlocuibil si nu reparabil datorita faptului ca este un produs de igiena personala. Nici eu nu am gasit asta ca si reglementare, insa ma gandesc ca poate fi de regulament interior.
Iar cu privire la acceptarea mea a altui produs, ei NU mi-au oferit o alta optiune,practic m-au obligat sa-mi aleg altceva, ori daca nu vroiam altceva, puteam doar sa merg inapoi acasa cu produsul stricat.
Peria pe care am achizitonat-o in urma cu un an si jumatate s-a defectat, si am fost cu ea in garantie in vederea repararii acestea, lucru care nu s-a putut face fiind un produs de igiena personala, cei din magazin dandu-mi singura optiune de a o inlocui cu un alt produs indiferent de destinatia acestuia, marca sau pret. Asadar, am fost nevoita sa-mi aleg o ALTA perie de par, (in aprilie 2014 mai exact), perie de care nu ma pot folosi, pentru ca nu are aceeasi calitate cu precedenta.
Nu m-am folosit de produs un an si jumatate, ca mai apoi sa ma plictisesc de el si sa ma duc sa-mi cer banii inapoi.
Pur si simplu "mi-au bagat pe gat" un produs de proasta calitate de care nu sunt multumita. Si nu l-am folosit decat o singura data.
Buna seara,
Am achiztionat o perie de par in urma cu 1 an si jumatate care mi s-a defectat si ulterior m-am prezentat la magazinul furnizor cu produsul in garantie in vederea inlocuirii acestuia, dar pe stocul magazinului nu mai exista un produs la fel cu cel achizitionat de mine, iar asistentii comerciali nu mi-au pus la dispozitie decat sansa de a-mi alege un alt produs indiferent care ar fi acesta. Neavand incotro, mi-am ales o alta perie de par, insa nu ma pot folosi de ea nefiind la fel de buna ca precedenta(efectiv imi rupe parul). Ceea ce stiu eu este ca in conditiile in care achizitionezi un produs, acesta se strica si vii cu el in garantie in vederea inlocuirii si nu mai exista un alt produs IDENTIC cu cel pe care l-ai returnat, producatorul/magazinul este obligat la restituirea contravalorii produsului., drept de care eu nu am beneficiat.Vreau sa metionez ca potrivit regulamentului interior al magainului produsul despre care este vorba, se afla in categoria returnabilelor si nu a celor care pot fi reparate, fiind un produs de igiena personala si ca nu ma incadrez in cele 30 de zile in care as fi putut returna produsul fara probleme, afladu-ma in imposibilitatea de a ma prezenta la magazin cu produsul. Ma pot folosi de vreo "cale de atac" in privinta asta???
Va multumesc anticipat!