avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1064 soluții astăzi
Forum Activitate ferrum7

Activitate ferrum7

Ma numesc TEOFIL ANDREI, sunt inginer cu varsta de 53 ani, si de multi ani sunt victima unor persecutii deosebit de grave puse la cale de anumiti funcionari influenti din cadrul Politiei Romane. Astfel:
- fiind tinut sub urmarire mi se otraveste alimentele si remediile pe care le folosesc,
- se utilizeaza gaze halucinogene impotriva mea producandu-mi ameteli si somnolenta,
- sunt infestat frecvent cu boli precum raceli si micoze ale pielii,
- se intervine permanent la cadrele medicale ca sa primesc tratamente aberante,
- se intervine la angajatori ca sa raman fara loc de munca, astfel am ajuns pe strazi,
- se fac manevre ca sa-mi pierd bunurile,
- se regizeaza inscenari ca sa fiu declarat infractor sau bolnav psihic,
- sunt invrajbite impotriva mea persoanele din anturajul meu ca sa ma sicaneze, sa ma stoarca de bani, pentru violenta fizica si verbala,
- daca cineva vrea sa ma ajute devine si el la randul lui persecutat,
- sunt victima unor atacuri paranormale din partea lor,
- se utilizeaza sugestii subliminale malefice prin Internet impotriva mea producandu-mi suferinta,
- se saboteaza transmiterea reclamatiilor mele privind aceste persecutii,
- se intervine la diverse institutii ca sa nu fie rezolvata cazul meu:
* la centre de ajutor social (fiind fara munca si fara locuinta),
* la institutiile judecatoresti: Parchet, Tribunal, Inspectia Judiciara,
* la Curtea Europeana a Drepturilor Omului din Strasburg, care prin decizii nedrepte si tergiversari in luarea unor masuri eficiente devine complice in persecutarea mea, existand indicii privind dare de mita.
Fac aceasta informare pentru a va instiinta :
1. Cu ce se ocupa Politia Romana al carei lozinca este "Sicuranta si incredere",
2. La ce se irosesc banii publici,
3. Fenomenul se poate extinde, chiar dvs. puteti deveni victima unui astfel de tratament.