avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1080 soluții astăzi
Forum Activitate Alecseinovici

Activitate Alecseinovici

Fondul de reparatii trebuie acceptat de către toţi locatarii, semnând fiecare în parte? sau este o măsură care se face de către Asociaţie direct, fără acordul locatarilor blocului? Mi-a spus odată cel de la Asociaţie că noi nu avem fond de reparaţii, acum o săptămână când m-am prezentat, au spus că nu strâng. Nu ştiu cum să rezolv problema. Sunt student, am 22 de ani, am un vecin in bloc care e instalator dar nu doreşte să fie şef de scară, de fapt nimeni nu vrea. Vecinii nu sunt cooperativi. Merg pe principiul, dacă în apartament la mine totul ii bine, atunci nu mă interesează de partea comună(problemele de la subsol). Nu mă pricep la instalaţii, ce materiale trebuie cumpărate. Asta m-a sfătuit cel de la Asociaţie să fac. Să cumpăr eu materialele, după ce analizează cei pe care îi trimit. Bani de la fiecare nu pot primi(cunosc marfa) şi consider că Asociaţia prezintă mai multă credibilitate. Legile menţionate de către utilizatorul ynocentta nu sunt valabile în această cauză? O soluţie pe care le-am oferit-o celor de la Asociaţie şi singura care îmi pare convenabila este aceea de a trimite dânşii oameni de-ai lor ca să evalueze problema şi apoi să facă un cost total şi acel cost să fie plătit de către toţi locatarii. Pentru asta trebuie neapărat un acord al locatarilor sau se poate face direct de către Asociaţie?
Vă mulţumesc pentru răspuns! Am să mă prezint la Asociaţie cu legea- mână!