avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 400 soluții astăzi
Forum Activitate podardumitrita

Activitate podardumitrita

Răspuns la discuția Incorectitudinea din Romania
Normsl ca mi am spus durerea si astept un raspuns . O iesire . O idee . Ce forum e asta daca nu ajutati oamenii
Răspuns la discuția Incorectitudinea din Romania
Bun simplu.. dar pana atunci din ce traiesc ? cum pot sa imi vad banii munciti?
Buna ziua.Ma numesc Podar Dumitrita si sunt angajata unei firme de confectii din Sighisoara de 3luni . Desi am diploma de tehnician design vestimentar mi s a spus ca nu pot fi incadrata ca fiind calificata din motiv ca gradul de tehnician in design vestimentar este prea mare pentru ce fac ei,iar in momentul de fata cu diploma in mana lucrez ca un om fara diploma .Dumnezeu sa ma ierte dar mi s a spus ca era m ai ok sa fac profesionala decat ca am terminat un liceu si am o diploma . Si asta nu e tot in data de 23.09mi s a facut rau la locul de munca am facut cerere la ora 9 si am plecat acasa ,a doua zi am mers la medicul de familie m a trimis la analize si mi a spus sa revin a doua zi pentru concediu medical din 24.09 pana in 27.09 ,sambata avand cerere facuta ptr invoire. Am dus concediul astazi 25.09 la locul de munca ,s au cautat fel de fel de motive pentru a nu imi fi luat in considerare . Ba ca nu are parafa ,ba ca nu e vizat de medicul de la fabrica ,dar pana la urma s a rezolvat . Dar m au lasat fara bani . Mai exact astazi trebuia sa iau lichidarea si nu mi au virat banii si nici nu o sa o faca pana in data de 11 ,iar eu cu un copil mic si cu datorii nu am din ce sa traiesc pana in 11 . Tin sa specific ca am fost si sunt foarte devotata firmei .. mergeam de la 5 20 la servici pana la 15-16 in fiecare zi in cursu saptamanii ,iar sambata (in fiecare sambata) de la 4 20 la 12 -13 .Maine trebuie sa ma duc la Targu Mures la doctor ,trebuie sa ii iau medicamente si haine la micuta si nu am nici un leu. Nu mi se pare corect ce mi se intampla. Ma