factura este semnata, iar marfa mi-a fost livrata de soferul firmei. am avut mai multe discutii telefonice cu ei, dar le-am trimis si un mail cu toate defectele mobilei + poze
in urma cu 2 luni am achizitionat o mobila de dormitor facuta pe comanda. cu toate ca termenul de executie pe care firma l-a specificat era de 30 de zile calendaristice, mobila a avut o intaziere de 2 saptamani...intarzia si mai mult daca nu ii stresam cu telefoanele. Pe langa faptul ca firma a livrat-o cu intarziere, nici nu corespundea cererii mele, dar am lasat-o balta ca deja imi facusem prea multi nervi. La nici o luna de la folosirea ei, patul s-a rupt...am sunat la producator sa-i instiintez de calitatea produselor livrate si am cerut sa mi se faca un alt pat...ca si data trecuta, nu le-a pasat. le-am dat mail cu pozele tututror defectelor, tatal meu a fost personal sa vorbeasca cu directorul firmei, dar l-a intampinat directorul comercial care a fost de o nesimtire crunta. intrebarea mea este: cum pot sa-i actionez in instanta sa-mi recuperez banii (5400 ron - pe o gramada de pal de cea mai proasta calitate) plus daune.