in urma cu 2 luni am achizitionat o mobila de dormitor facuta pe comanda. cu toate ca termenul de executie pe care firma l-a specificat era de 30 de zile calendaristice, mobila a avut o intaziere de 2 saptamani...intarzia si mai mult daca nu ii stresam cu telefoanele. Pe langa faptul ca firma a livrat-o cu intarziere, nici nu corespundea cererii mele, dar am lasat-o balta ca deja imi facusem prea multi nervi. La nici o luna de la folosirea ei, patul s-a rupt...am sunat la producator sa-i instiintez de calitatea produselor livrate si am cerut sa mi se faca un alt pat...ca si data trecuta, nu le-a pasat. le-am dat mail cu pozele tututror defectelor, tatal meu a fost personal sa vorbeasca cu directorul firmei, dar l-a intampinat directorul comercial care a fost de o nesimtire crunta. intrebarea mea este: cum pot sa-i actionez in instanta sa-mi recuperez banii (5400 ron - pe o gramada de pal de cea mai proasta calitate) plus daune.
In cazul in care nu ati incheiat niciun contract Factura emisa de firma este un inscris oficial ca ati avut o intelegere verbala Factura ati semnat-o?
Cu ce vi s-a livrat mobila aveti vreun document?Marfa a fost trimisa cu vreun delegat angajat al firmei?Aveti dovada platii? Nu cred ca puteti cere daune dar macar sa va recuperati banii
Ati formulat in scris ce va nemultumeste?Sesizati ANPC
factura este semnata, iar marfa mi-a fost livrata de soferul firmei. am avut mai multe discutii telefonice cu ei, dar le-am trimis si un mail cu toate defectele mobilei + poze