Buna ziua. Daca ma poate lamuri cineva, am un client caruia i am facut mobila, pat, dulap, mobilier suspendat. In cazul patului, i s a livrat, montat, verificat de catre departamentul de montaj, au semnat procesul verbal de predare-primire a mobilierului ca totul corespunde cu comanda pe care a efectuat o conform contract/factura, etc. A doua zi m a sunat ca balamalele lazii patului s au smuls, intrebat daca au folosit somiera fara saltea pe ea, lucrul acesta fiind specificat in certificatul de garantie, ea actionand o anumita forta, au zis ca da, dar ca nu au rupt ei balamalele. M am oferit sa i schimb, repar, lada si lateralele patului, lucru necceptat de catre dansii, solicitand un produs nou, desi, este in garantie. Inclusiv vor ca eu sa i duc un pat modificat fata de comanda initiala, invocand ca, modelul pe care l au vazut ulterior arata mai bine. Costul de productie al unui pat nou depasind valoarea reparatiei. Cum trebuie sa procedez mai departe? Eu vreau sa le repar stricaciunea, iar ei nu sunt de acord! Vor un alt produs, si modificat. Deci practic alta comanda
Cel mai recent răspuns:
Dapix , utilizator
17:18, 19 Aprilie 2019