avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 215 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Am executat mobilă pentru un client care a reclamat o ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Am executat mobilă pentru un client care a reclamat o defecțiune. M-am oferit să-i schimb partea defectă dar el refuză, vrea un alt produs. Sunt obligat să-i accept pretenția?

Buna ziua. Daca ma poate lamuri cineva, am un client caruia i am facut mobila, pat, dulap, mobilier suspendat. In cazul patului, i s a livrat, montat, verificat de catre departamentul de montaj, au semnat procesul verbal de predare-primire a mobilierului ca totul corespunde cu comanda pe care a efectuat o conform contract/factura, etc. A doua zi m a sunat ca balamalele lazii patului s au smuls, intrebat daca au folosit somiera fara saltea pe ea, lucrul acesta fiind specificat in certificatul de garantie, ea actionand o anumita forta, au zis ca da, dar ca nu au rupt ei balamalele. M am oferit sa i schimb, repar, lada si lateralele patului, lucru necceptat de catre dansii, solicitand un produs nou, desi, este in garantie. Inclusiv vor ca eu sa i duc un pat modificat fata de comanda initiala, invocand ca, modelul pe care l au vazut ulterior arata mai bine. Costul de productie al unui pat nou depasind valoarea reparatiei. Cum trebuie sa procedez mai departe? Eu vreau sa le repar stricaciunea, iar ei nu sunt de acord! Vor un alt produs, si modificat. Deci practic alta comanda
Ultima modificare: Vineri, 19 Aprilie 2019
Manuela Rășină, administrator
Cel mai recent răspuns: Dapix , utilizator 17:18, 19 Aprilie 2019
Adunați probe VIDEO, AUDIO, MARTORI..., că refuză reparația produsului aflat în garanție. Apoi lăsați-l să vă dea în judecată.

L-ați pus să semneze termenii și condițiile folosirii și întreținerii produsului`? Condițiile asigurării reparațiilor în garanție`?
Ultima modificare: Vineri, 19 Aprilie 2019
Dapix, utilizator
Buna ziua!
Dupa parerea mea... Daca contractul, certificatul de garantie, acopera cele intamplate... lasatii in pace, sa faca ce doresc...
Se pot adresa si ANPC dar nu stiu ce vor rezolva...
Aveti corespondenta putrata cu dumnealor?
Din pacate, cea mai mare parte a discutiei s a purtat telefonic, dar le am dat mesaj si i am rugat sa imi trimita poze cu defectiunile, specificandu le in scris ca le voi repara lada si le voi inlocui lateralele patului fara nici un cost aditional. Nu am avut niciodata probleme din sutele de paturi pe care le am vandut pana acum, aceleasi precizari, nu utilizati somiera fara saltea, greutate pe ea, ptr ca se pot smulge balamalele din cadru din cauza fortei. Mi a specificat ca imi va face oricum reclamatie la anpc, eu n am mai avut probleme pana acum in firma, tocmai de aceea nu stiu care este rezolvarea si daca este indreptatita sa ceara alt produs, si modificat dupa ce a vazut altceva ce i a placut. Nici eu n am cum sa demonstrez ca ei l au rupt in modul asta, dar asta este logic tehnic vorbind, am doar acoperirea certificatul de garantie cu precizari despre conditii utilizare si procesul verbal pe care l au semnat ca au primit mobila in perfecta stare.
Ultima modificare: Vineri, 19 Aprilie 2019
Manuela Rășină, administrator
Dupa parerea mea...nu pot cere un alt produs, pot cel mult cere repararea sau schimbarea celui defect si aflat in garantie, dar si asta cu respectarea termenilor de garantie...
Lasati sa faca ce doresc, sa va controleze ANPC-ul, care e problema?
Daca nu sunt probleme in cadrul firmei nu au ce va face, cel mult pot recomanda reparatia produsului, si dvs. le puteti spune ca ati dorit asta dar...
Nu inteleg nici asa...sa se adreseze instantei, sa angajeze expert si sa expertizeze patul...dar si asa...nu cred ca vor rezolva ceva..
1 din 1 utilizatori consideră
acest răspuns util
De data asta ați nimerit peste niște clienți dificili, care le face plăcere sa tragă țepe. Așa pățesc și firmele care vând în garanție televizoare, frigidere, calculatoare..., dar din fericire nu sunt mulți astfel de clienți.

Lăsați-i să meargă la ANPC, dvs aveți semnătura lor că au primit produsul în stare bună.
Ar fi OK dacă ați putea să înregistrați convorbirile telefonice, sau să comunicați prin EMAIL, să aveți probe că ei refuză reparația produsului aflat în garanție.

Dacă se răzgândesc și acceptă reparația e OK, dacă nu, nu vă lăsați intimidați.
Ultima modificare: Vineri, 19 Aprilie 2019
Dapix, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Constatare defectiuni mierloianamaria mierloianamaria Buna ziua. Va rog sa ma ajutati in a gasi raspunsurile necesare la urmatoarea problema: In urma unei reclamatie la ANPC de catre o clienta careia i am livrat ... (vezi toată discuția)
Returnare produs din garantie. stoicamarius87 stoicamarius87 Buna ziua, Va rog daca poate cineva sa ma ajute cu indicatii sau ce masuri sa fac. Situatia este urmatoarea: In data de 19.08.2014 am dus un leptop ... (vezi toată discuția)
Imi cer bani sa-mi repar telefonul in garantie Pana Mihai Pana Mihai Buna ziua! In urma cu o saptamana am trimis telefonul la garantie si astazi am primit urmatorul mesaj: Stimate client, Pentru produsul dumneavoastra V1Viper ... (vezi toată discuția)