Buna ziua!
In urma cu o saptamana am trimis telefonul la garantie si astazi am primit urmatorul mesaj:
Stimate client,
Pentru produsul dumneavoastra V1Viper seria imei ***** este necesara o interventie contracost. Prezinta conditii improprii de utilizare, mufa usb rupta, exfoliata de pe placa de baza. Necesita placa de baza contra cost. Costul reparatie este de 431 lei. Am rugamintea sa ne transmiteti acordul dumneavoastra la numarul ****. In cazul in care nu primim raspuns din partea dumneavoastra, produsul va fi returnat nereparat."
Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Cum se poate ca telefonul meu care este in garantie sa mi se ceara bani pentru reparatii?
Am sunat acum 2 min si mi s-a spus ca am fortat mufa si ca aceasta s-ar fi deteriorat din cauza asta, dar eu nu am fortat deloc, decat am bagat telefonul la incarca si atata tot. Pe langa asta mi s-a spus ca am pierdut si garantia.
Ce se poate face in conditiile acestea?
Pentru ce defect ati trimis telefon pentru reparatie?
Verificati ce scrie in conditiile de acordare a garantiei cu privire la utilizarea telefonului.
Aveti dreptul sa sesizati ANPC. [ link extern ] /
Daca ati incercat mai multe incarcatoare este posibil sa fi incercat un incarcator necompatibil cu mufa respectiva si atunci ati fortat introducerea in mufa, fapt care a condus la deteriorarea mufei din incarcator.
Domnule cyan, pana sa se farame, timp de 1 an si 9 luni am folosit doua incarcatoare, celelalte incarcatoare le-am incercat dupa ce am vazut ca nu mai merge pentru a-mi da seama daca problema este de la incarcator sau de la telefon. Telefonul s-a faramat inainte sa incerc alte incarcatoare