avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 227 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Depanero - garantie anulata Allview
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Depanero - garantie anulata Allview

Buna ziua,

Apelez la acest forum cu o problema pe care o am cu service-ul Depanero, si anume, pe data de 11 septembrie am cumparat un telefon mobil Allview X2 Soul Mini de la Media Galaxy, iar dupa nici 2 saptamani de functionare, lasandu-l pe birou (in stare de functionare), l-am gasit cu display-ul crapat. Am decis sa-l duc la Depanero pentru ca se regasesc printre cele 2 unitati de service autorizat Allview din Bucuresti. Inainte de cedarea display-ului telefonul avea urmatoarele simptome:

Problema 1 - se super incalzea

Problema 2 - Nivelul bateriei era indicat eronat (avea fluctuatii), de exemplu acum arata 40%, iar peste 5 minute 80%. Din acest motiv am trimis o solicitare prin ticket pe site-ul allview la 1 saptamana dupa achizitionare. Nr solicitarii este #484512.

Pe internet sunt o multime de cazuri de telefoane ale caror display a cedat din senin. Pt Allview puteti citi cateva comentarii de aici - [ link extern ] .

Ieri am fost sunat de cei de la Depanero si am fost instiintat ca ecranul s-a spart in urma unui soc mecanic (prin presare), ca reparatia costa 750 lei (eu am dat 550 lei pe telefon) si ca garantia produsului a fost anulata. Telefonul nu prezenta nici cea mai mica urma de uzura, display-ul fiind crapat doar in interior, neexistand nici o urma de soc mecanic. I-am cerut persoanei care m-a contactat sa mi se dovedeasca ca acest lucru e adevarat, dar mi-a spus ca acest lucru este imposibil pentru ca tehnicieni lor nu lucreaza cu publicul si trebuie sa ii cred pe cuvant. In timpul discutiei s-a scapat si a spus ca telefonul fiind capsulat nu a fost desfacut pentru a se testa daca bateria a cauzat spargerea display-ului in cazul in care s-a umflat.

Mi-a spus ca daca nu-mi convine pot face o contraexpertiza in alt service autorizat (contracost, bineinteles). Nu a vrut sa ma puna in legatura cu nici o persoana cu putere de decizie mai mare ca a ei, spunand ca nu este posibil asa ceva.

Ce pot face in acest caz si cum as putea remedia aceasta situatie?

P.S. Inca nu am ridicat produsul din service.

Multumesc.

Ultima modificare: Marți, 29 Septembrie 2015
militarupetru, utilizator

Alte discuții în legătură

Retragere garantie allview ayko5 ayko5 Am cumparat pe la jumatatea lunii iunie un telefon Allview X2 soul Mini de la RDS RCS cu abonament, dupa 2 luni am intampinat probleme cu display-ul ... (vezi toată discuția)
Au voie firmele sa minta in scris? tmpqiu tmpqiu Buna ziua, Am o problema incurcata si as dori sa stiu daca are rost sa vb cu un avocat. Se suprapun din pct meu de vedere mai multe abuzuri: 1. EMAG minte ... (vezi toată discuția)
Se poate înlocui un telefon în garanție? ducman ducman Am achiziționat prin prelungire abonamentuziasm rds 2 tell.ununa în sa stricat bateria.la.-Mulțumesc dus în Servus depanero și după 7 zile a zis sa vin ... (vezi toată discuția)