Buna ziua,
Am o problema incurcata si as dori sa stiu daca are rost sa vb cu un avocat.
Se suprapun din pct meu de vedere mai multe abuzuri:
1. EMAG minte in scris *nu stiu daca exsta la noi vreo lege care sa interzica asa ceva*
2. LG (serviciul clienti) m-a injurat la telefon, mi-a anulat garantia cu toate ca oficial au spus ca le repara gratuit dat fiind ca este un defect de fabricatie. Exista de asemenea mai multe class action law suits impotriva lor pe aceasta problema. Va multumesc!
Am trimis in reparatie un LG G4 cumparat de la EMAG pentru o problema care a fost recunoscuta OFICIAL de catre LG ca defect de fabricatie si pe care au PROMIS ca o repara gratuit!!
- In data de 23.07.2015 am achizitionat de la Compania eMAG produsul Telefon mobil LG G4, 32GB, 4G, Ceramic White (Produs Resigilat) cu factura 408164825;
- In data de 19.09.2016 am trimis produsul in service cu fisa 2131135 defectul semnalat: “defect - Bootloop"
Problema a fost recunoscuta OFICIAL de catre LG si pe care au PROMIS ca o repara gratuit!!
(Referinte sunt pe net)
Telefonul a fost scos din poseta acum in MAI 2016 de catre prietena mea. Aceasta a apucat ecranul cu 2 degete si a scos jack-ul de casti din mufa. Ecranul s-a crapat. Se poate vedea clar o bula de aer de sub crapatura care printr-un simplu rationament denota faptul ca intre digitizer si sticla nu a existatat adeziv. Astfel ecranul a flambat si s-a crapat! De asemenea se poate vedea foarte usor si faptul ca acest telefon nu a cazut niciodata pe jos, deci NU a suferit nici un soc mecanic! Crapatura in ecran cat si boot loop-ul sunt defecte de fabricatie dar eu am cerut doar rezolvarea acelui bootloop. Am trimis produsul la EMAG, Emag la Depanero, iar Depanero l-a trimis la LG.
Baietii de la service-ul LG ma fac mincinos si spun ca acea crapatura de ecran produsa acum 6 luni este motivul pentru care telefonul a intrat in bootloop acum 1 luna!!! Ba mai mult o dau inainte cu socul mecanic inexistent si faptul ca ei nu pot sa se atinga de telefon-ul stricat din fabrica pentru ca exista acea crapatura in ecran!
Am trimis o sesizare la EMAG sa ii rog sa ma ajute totusi pentru ca problema mea nu este ALB/NEGRU. M`au ignorat complet! A trebuit sa sunt dupa o luna jumate sa ii rog sa imi dea raspuns. A venit si raspunsul care bineinteles a fost STAS.
"Domnule Dimboianu, asa cum v-a comunicat si service-ul, acest produs are display-ul spart, fapt ce a dus la anularea garantie.
Potrivit certificatului de garantie, vanzatorul este obligat sa aduca produsul in stare de conformitate prin reparare, prin inlocuirea componentelor defecte, ducand pana la inlocuirea produsului daca acesta nu mai poate fi reparat, conform Legii 449/2003. Aceastea doar in cazul in care sunt respectate termenii si conditiile specificate in certificatul de garantie."
Ce frumos cand ei pot sa citeze legea, dar cand un producator face un comunicat OFICIAL prin care promite repararea produselor vandute stricat nu este tras la raspundere. Evident minciuna este legala!
Am revenit cu un review negativ pe pagina EMAG de pe Facebook. Aici am primit un raspuns foarte incurajator!
"Salutare, ne dorim sa stim mai multe despre acesta situatie. Te rugam sa ne lasi in privat un mesaj si vom gasi impreuna o solutie! Iti multumim!"
Am consultat din nou dictionarul sa fiu sigur ca ce zic ei acolo sus este ca o sa gasim o solutie prin care ambele parti sunt fericite. Am primt si raspunsul dupa 3 saptamani (ca mno e greu sa raspunzi la atatea plangeri!)
"Tudor, orice deteriorare fizica a produsului aduce de la sine pierderea garantiei. Noi iti intelegem supararea si suntem aici sa iti oferim suport oricand ai nevoie. In situatia de fata produsul nu se mai poate repara in baza garantiei"
Aici din nou au mintit. NU orice deterioare fizica a produsulu aduce de la sine pierderea garantiei ci DOAR un soc mecanic. Imaginati-va ca ati cumparat un Samsung Galaxy Note7, la care s-a crapat ecranul DAR si bateria explodeaza. Samsung nu a decis sa anuleze garantiile pentru ca unele Note7 au explodat, ci au recunoscut boacana si au reparat-o.