Buna ziua!
Am cumpărat un telefon de la EMAG în anul 2018 iar de curând mi-a apărut o pata galbena pe ecran.
L-am trimis în garanție iar cei de la Depanero mi-au spus ca nu poate să-l repare ca are "soc mecanic" iar pe lângă asta mi la scos și din garanție.
Telefonul chiar e impecabil,nu e spart și nu a fost scăpat pe jos.
Am depus reclamație împotriva Emag-ului la Anpc online sa îmi repare telefonul sau sa îmi dea altul și nu sa rezolvat nimic.
Ce ar trebuii sa fac pe mai departe?
Pentru ca nu mi se pare normal sa îmi refuze repararea telefonului aflat în garanție și pe lângă toate astea sa mi-l și scoată din garanție.
Pai la prima reclamație,mi-au răspuns ca o "redirectioneaza la CRPC regiunea Sud Muntenia (Ploiești)" și atât.
Nu au mai zis nimica,am tot așteptat și niciun răspuns.
Iar la a doua reclamație nu au mai răspuns deloc.