Am achiziționat prin prelungire abonamentuziasm rds 2 tell.ununa în sa stricat bateria.la.-Mulțumesc dus în Servus depanero și după 7 zile a zis sa vin sa îl ridic.azi am fost și Soc! Displayul era avariat! Tel are 2 luni și costa 1900 ron.
Va rog sa îmi spuneți dacă sunt obligați sa mi-le înlocuiască.
Va mulțumesc!
Detineti document pentru intrare produs in unitatea service si defectiunea care trebuia remediata?
Produsele in garantie pot fi inlocuite numai daca service-ul elibereaza negatie,respectiv produsul nu mai poate fi reparat
Am document de intrare in servis si acesta se refera doar la bateria defecta. Dupa inlocuirea acesteia (pt schimb baterie la tel meu,necesita detasarea displaiului de carcasa)displaiul meu prezenta avarie pe tot conturul sau. Atunci cand mi au zis ca pot sa ridic tel.ca ia schimbat bateria nimeni nu mia spus ca mi l returneaza impreuna cu acest defect. La ei la sediu nimeni nu a venit sa imi explice de avaria displaiului.atunci am decis ca nu sunt profesionisti si am cerut fisa de negatie.
Va multumesc,as dori sa imi spuneti ce trebuie sa fac in continuare!
In fisa de intrare in service ar trebui sa scrie la observatii: urme de utilizare sau display avariat etc....daca in fisa de intrare in service nu scrie ca inainte de a intra in service telefonul avea probleme la display exista sanse sa cereti schimbarea lui pe garantie.