Buna ziua(
Pe 5 mai anul acesta am achizitionat,la oferta de la Rcs-Rds odata cu portarea la ei si cu toate celelalte servicii, si un mobil Allview A 5 Easy. O luna nu l-am folosit pentru ca inca nu expirase contractul cu Orange, dar cand mi-am pus cartela Digi, pe 5 iunie, am constat ca era defect: in convorbire nu se auzea clar, sunetul in casca era infundat. La indicatia celor de la Rcs-Rds l-am trimis la service la Diangi Grup. De la acea data (6 iunie) telefonul cu pricina s-a plimbat de 4 ori la respectiva firma de service si revenea la mine, la fel de defect, cu sunet infundat, nu se intelege nimic. Cei de la service nu-mi explica nimic, am incercat sa vorbesc cu cineva de la tehnic si operatoarea mi-a spus ca asa ceva nu este posibil si sa astept . Pe certificatul de garantie, la rubrica repatiei efectuate scrie: prima data s-a schimbat casca si difuzor, a doua oara soft, a treia oara casca si soft :)). De la Rcs mi-au spus ca normal a 4-a oara cei de la service vor da negatie si-mi voi putea lua un alt aparat nou.....dar am primit telefon ca maine ar trebui sa-l ridic a 4 oara de la magazinul celor de la Rcs-Rds si daca e la fel de defect?!?....ce Dumnezeu mai fac?!?
Intrebare:
1. De cate sute de ori pot sa mi-l trimita, in aceeasi stare de functionare (IN PLUS, DE ATATEA REPARATII I-AU ZGARIAT SI ECRANUL)?
Am sentimentul ca isi bat joc de mine,X-( fara prea multe explicatii, ca e un razboi psihologic de uzura: cine cedeaza primul, NU?
2. Daca fac o sesizare la Protectia Consumatorului am vreo sansa? Ma ajuta cu ceva?
Va multumesc
Cel mai recent răspuns:
sandygrig , utilizator
17:48, 21 August 2016