avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 930 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Probleme Garanție / Service, reparație telefon RDS ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Probleme Garanție / Service, reparație telefon RDS RCS, Digi



Buna ziua,

Vreau sa vă comunic o problema pe care nu am putut sa o rezolv nici în punctul de lucru nici telefonic.

- In data de 31.05.2019, am predat în punctul de lucru RCS Rds Carrefour Constanța, un telefon Allview X4 Soul Infinity Z, in vederea trimiterii la garantie.

- In data de 05.06.2019 am fost sunat din punctul de lucru cum că telefonul a ajuns din service, și că a fost reparat.

- In data de 07.06.2019 m-am prezentat la magazin in vederea ridicării telefonului reparat, iar în prezența agentului de vânzări am semnalat defecte in urma reparației de către service, și anume:
- in urma intervenției, partea din stânga sus a ramei telefonului nu a fost închisă corect, și să văd piesele interioare ale telefonului( distanta 1mm intre ecran și capacul telefonului)
- husa telefonului sparta (husa care face parte din pachetul telefonului)
- folia de protecție ecran lipsa( telefonul a venit din fabrica cu folie de protecție aplicata)

Deși nu am ridicat produsul, am acceptat creerea unui nou proces verbal ( este atașat in e-mail).

Telefonul a fost trimis dinou in service, in vederea soluționării problemelor create de service. Procesul verbal de predare este datat în 07.06.2019.

Pe data de 13.06.2019, am primit mesaj de la service cum că produsul a fost reparat și a fost expediat către RDS RCS Carrefour Constanța .

Pe data de 16.06.2019, deși nu am fost contactat de un reprezentat RDS, m-am prezentat la magazin in vederea ridicării produsului. Reprezentatul RDS RCS din magazin , mi-a spus că nu am fost contactat de către RDS RCS, deoarece el a constatat cum că produsul (telefonul) s-a întors cu același defect, și mi-a comunicat că a făcut o sesizare interna către service, spre a rezolva problema

In data de 26.06.2019, am fost sunat din punctul de lucru, cum că a primit răspuns din partea la service, și că după o reparație, "așa este telefonul", și nu au ce sa îi facă.

Acum ce vreau este, să primesc banii înapoi. Din data de 07.06.2019 până astăzi, au trecut mai mult de 15 zile calendaristice iar telefonul meu tot nu este reparat.
Am dreptate? Nu am omis nici un detaliu.
Cel mai recent răspuns: Staticrzr , utilizator 12:54, 27 Iunie 2019
Buna ziua,
Faceti o plangere la ANPC, se pare ca este singura solutie...
Da..așa mă gândeam și eu doar că termenul de soluționare este de 45 zile.


Ionut.ion a scris:

Buna ziua,
Faceti o plangere la ANPC, se pare ca este singura solutie...

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie telefon defect din fabricatie ceraselaco ceraselaco Buna ziua( Pe 5 mai anul acesta am achizitionat,la oferta de la Rcs-Rds odata cu portarea la ei si cu toate celelalte servicii, si un mobil Allview A 5 Easy. ... (vezi toată discuția)
Retragere garantie allview ayko5 ayko5 Am cumparat pe la jumatatea lunii iunie un telefon Allview X2 soul Mini de la RDS RCS cu abonament, dupa 2 luni am intampinat probleme cu display-ul ... (vezi toată discuția)
Ce datorii sau obligatii voi avea fata de rcs&rds dupa reziliere unilaterala rdumitru2014 rdumitru2014 am un contract vechi cu rcs rds, nici nu mai stiu pe unde este. dupa contractul initial semnat prin 2005 pentru cablu tv, in octombrie 2014 am semnat anexe ... (vezi toată discuția)