avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 218 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Imi cer bani sa-mi repar telefonul in garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Imi cer bani sa-mi repar telefonul in garantie

Buna ziua!
In urma cu o saptamana am trimis telefonul la garantie si astazi am primit urmatorul mesaj:
Stimate client,
Pentru produsul dumneavoastra V1Viper seria imei ***** este necesara o interventie contracost. Prezinta conditii improprii de utilizare, mufa usb rupta, exfoliata de pe placa de baza. Necesita placa de baza contra cost. Costul reparatie este de 431 lei. Am rugamintea sa ne transmiteti acordul dumneavoastra la numarul ****. In cazul in care nu primim raspuns din partea dumneavoastra, produsul va fi returnat nereparat."

Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Cum se poate ca telefonul meu care este in garantie sa mi se ceara bani pentru reparatii?
Cel mai recent răspuns: Pana Mihai , utilizator 10:13, 23 Martie 2017
Aveti dreptul sa sesizati ANPC, asa cum v-am indicat mai sus. Ramane ca service-ul sa justifice ANPC-ului motivul respingerii reparatiei in perioada de garantie.
Salutare din nou!
Am venit cu vesti noi, nu foarte bune pentru mine.
Marti a sosit si telefonul meu si pe langa faptul ca nu a fost reparat, l-am mai primit si cu o noua problema.
Am pornit telefon, dar nu se vede nimic pe ecran, el porneste, primesc notificari, se aprind cele trei butoane de jos, dar ecranul ramane negru.
I-am sunat pe cei de la service, le-am explicat ca eu am trimis telefonul cu o problema care are legatura cu mufa usb si ei mi-au trimis telefonul cu doua probleme, mufa usb + ca nu se mai vede nimic pe ecran.
Singura explicatie a lor a fost asta "telefonului dumneavoastra i sa exfoliat mufa usb de pe placa de baza si din cauza aceasta nu primeste suficient curent". Mi-au recomandat sa-l las la incarcat mai mult timp. L-am lasat aproximativ o ora si bineinteles ca nu a dat niciun rezultat.
I-am sunat inapoi, le-am spus ca tot nu merge dupa ce l-am lasat o ora si am incercat sa le explic ca telefonul meu mergea cand l-am trimis si ma puteam folosi de el, iar ei mi l-au trimis faramat si nu il mai pot folosi. Bineinteles ca ei o tineau intr-una pe a lor cu exfolierea de pe placa de baza.
Pana la urma daca am vazut ca nu ma inteleg cu ei am mers la cei de la Digi (de la ei am cumparat telefonul) si singura solutie a fost sa fac o reclamatie celor de la service. Acum a ramas sa astept sa vorbeasca managerul de la Digi cu managerul de la service-ul respectiv, iar raspunsul il primesc in termen de 30 zile.
Credeti ca am sanse sa rezolv aceasta problema? In conditiile astea nu vreau decat sa mi se dea banii inapoi, sau daca nu macar sa-mi dea alt telefon in schimb.
Daca mufa este deteriorata telef nu se va putea incarca. Vedeti ce solutie veti primi di apoi incercati cu o sesizare la ANPC.
De incarcat se incarca numai atunci cand tin ridicat de mufa incarcatorului.
Sincer nici nu stiu ce sa mai cred, astept sa vad ce raspuns o sa primesc de la cei de la digi si daca nu rezolv nimic cu ei atunci chiar o sa fac o sesizare la ANPC.
Multumesc cyan pentru raspunsuri!
Salutare din nou!
Am primit si raspunsul de la digi si bine'nteles ca nu au facut nici ei nimic, service-ul o tine tot pe a lor.
Dupa ce am primit raspunsul de la ei am mers la anpc si o doamna de acolo mi-a spus ca trebuie sa fac o contraexpertiza astfel sunt sanse minime sa castig. Problema este ca am mers cam la toate service-urile din craiova si nimeni nu a vrut sa-mi faca o contraexpertiza, iar majoritatea mi-au zis ca sunt sanse minime sa fac ceva pentru ca cei de la allview ar fi acoperiti.
Cei de la digi mi-au zis ca sa fac contraexpertiza la un service autoriza allview, dar nu as vrea sa fac la unul de-al lor pentru ca sunt sigur ca o sa se acopere unul pe altul si nu o sa am sanse de castig.
Mai caut in continuare un service, daca nu gasesc tare imi e ca o sa raman asa cu el...
Ultima modificare: Joi, 23 Martie 2017
Pana Mihai, utilizator

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Acumulator defect la produs in garantie cumparat online uditza uditza Buna ziua, Am achizitionat online un ebook Kindle, cu garantie 2 ani. De ceva timp nu mai tine bateria absolut deloc, facandu-l inutilizabil. Acumulatorul s-a ... (vezi toată discuția)
Depanero - garantie anulata allview militarupetru militarupetru Buna ziua, Apelez la acest forum cu o problema pe care o am cu service-ul Depanero, si anume, pe data de 11 septembrie am cumparat un telefon mobil Allview ... (vezi toată discuția)
Garantie telefon defect din fabricatie ceraselaco ceraselaco Buna ziua( Pe 5 mai anul acesta am achizitionat,la oferta de la Rcs-Rds odata cu portarea la ei si cu toate celelalte servicii, si un mobil Allview A 5 Easy. ... (vezi toată discuția)