avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 795 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Ce se întamplă în cazul în care produsele ...
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Ce se întamplă în cazul în care produsele comandate / plătite integral nu corespund cu ceea ce a livrat furnizorul ?

Buna ziua,

In luna Iunie 2017 am comandat / platit integral mobilier de la firma NOBLESSE INTERIOR
Acum doua saptamani aceasta firma , din comanda totala ,mi-a livrat o tablie de pat indoita / murdara si 2 noptiere foarte murdare , receptia a fost efuzata si marfa scoasa din casa
In 19.09.2017 , dupa ce domnul Preda m-a asigurat ca , toata marfa o sa fie noua , si ca , a fost doar o intamplare nefericita ,mi-a livrat aceleasi produse putin sterse . In plus au mai lirat mobilierul de baie si restul patului ,dar toate produsele livrate in 19.09.2017 nu corespund cu ce am comandat / platit
La ora 21:30( 19.09.2017 ) aproximativ dupa montaj am semnat procesul verbal cu toate ca le-am comunicat ca produsele difera atat ca textura cat si ca , culoare dar ei au spus ca aste este ce le-a trimis furnizorul
In plus fetita mea era de fata si nu am dorit sa asiste la o scena pe care am avut-o cu o saptamana inainte
A doa zi ,in 20.09.2017 am trimis care NOBLESSE INTERIOR un mail in care le-am comunicat dezamagirea si problemele remarcate
Domnul Preda mi-a raspuns : "Mie personal chiar imi place patul,iar noptierele se potrivesc perfect..",deci ceea ce am platit / comandat eu nu conteaza
Din cate cunosc am dreptul de a returna produse comandate , neconforme in 14 zile si sa primesc bani inapoi ,dar domnul Preda refuza aceasta propunere

Va rog daca se poate sa ma ajutati cu o solutie legala

Multumesc

Ultima modificare: Marți, 26 Septembrie 2017
Admin, administrator
Cel mai recent răspuns: romanulnevoias , utilizator 16:45, 1 Octombrie 2017
2 din 2 utilizatori consideră
acest răspuns util
ati precizat ca in mail ati aratat dezamagirea si problemele remarcate. Ati solicitat si inlocuirea sau ca doriti sa le returnati in schimbul banilor?
este vorba despre un contract la distanta? ati comandat pe internet sau telefonic?
Buna ziua

Da am solicitat schimbarea produselor cu altele noi conform comenzii achitate sau sa mi se returneze bani ,dar nici pana astazi nu mi-au raspuns la solicitare
Comanda a fost facuta in sediul NOBLESSE Bucuresti

Multumesc



La ora 21:30( 19.09.2017 ) aproximativ dupa montaj am semnat procesul verbal cu toate ca le-am comunicat ca produsele difera atat ca textura cat si ca , culoare dar ei au spus ca aste este ce le-a trimis furnizorul

Trebuia să le refuzați înainte să le monteze. Reclamație de urgența la ANPC : [ link extern ] /
Citiți [ link extern ] .
și
[ link extern ] /

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Buna ziua! va rog sa ma ajutati cu un sfat. am facut o comanda ... Roxana Tintea Roxana Tintea Buna ziua! Va rog sa ma ajutati cu un sfat. Am facut o comanda online pentru 2 dulapuri de copii cu plata la livrare. Cand am primit comanda, produsele nu ... (vezi toată discuția)
Lipsa conformitate mobilier adriana7373 adriana7373 Buna ziua, In urma cu aproximativ o luna am încheiat un contract cu un producător de mobilier la comanda + i-am achitat o factura de avans, 50% din valoarea ... (vezi toată discuția)
Returnare contravaloare servicii transport carmen fortiu carmen fortiu Am comandat de la Ikea Bucuresti mobilier in valoare de 6800 lei, in acelasi timp am solicitat si serviciul de transport de la Bucuresti la Timisoara ( de la ... (vezi toată discuția)