Aveti dreptate, numai ca, daca nu gasesc alternativa, voi apela la un avocat . Chiar daca firma e mica, nu inseamna ca trebuie sa tolerez bataia de joc. Nu sunt dispus sa accept asemenea tratament, de la nimeni. Multumesc frumos pentru mesaje.
Acum e putin cam tarziu pentru asta. E bine de stiut pe viitor. Multumesc pentru informatie.
Atat pe certificatul de garantie, cat si pe fisa de verificare, scrie clar ca ei au facut verificarea, asa cum am solicitat si platit.
Firma mea este SRL, neplatitor de TVA.
Imi puteti spune unde scrie ca OPC ma poate ajuta? Mie la telefon mi-au zis ca nu pot sa ma ajute cu nimic.
Multumesc frumos pentru ajutor.
Am impresia ca nu reusesc sa ma fac inteles. Vanzatorul a declarat in scris (pe certificatul de garantie si pe o fisa de verificare produs) ca laptopul este perfect functional. Eu am cerut asta, platind 29 de lei pentru aceasta verificare. Am multi cunoscuti care au primit acasa produse defecte din fabrica. Prin urmare, oferta cu verificarea produsului mi s-a parut utila.
Practica nu este abuziva, asa cum spuneti si dumneavoastra. Este vorba de faptul ca am fost inselat grosolan. Daca spun "practici comerciale inselatoare", ma mai corectati?
Aia e buba. Ca pe documente scrie ca au verificat temeinic toate componentele si ca totul e ok. Cei de la service au confirmat ca placa de baza si wifi sunt defecte din fabrica. E vorba de vicii ascunse ale produsului, care ar fi devenit evidente la cea mai mica tentativa de verificare. Eu intreb cine ofera protectie firmelor in asemenea cazuri flagrante de practici comerciale abuzive. Stiti cumva daca exista ceva similar OPC? Eu tot caut pe Google si nu gasesc.
De reparat, firma de service vrea sa-l repare. Dar nu mi se pare normal sa trebuiasca sa schimbata placa de baza la un laptop nou, pe care nu l-am putut folosi. L-am cumparat pe 1 Octombrie 2014, si de atunci parca vorbesc la pereti.
E vorba si despre faptul ca am platit pentru verificarea produsului inainte de livrare.
Firesc este sa-mi dea un produs nou, sau banii inapoi.
Vanzatorul isi bate joc foarte multi clienti. E plin pe forumuri de plangeri la adresa firmei cu pricina. Daca nu-l luam pe firma, trebuia sa platesc impozite suplimentare pentru banii aia scosi din cont. Dar, macar beneficiam de protectia OPC.
Acum, se pare ca trebuie sa-i dau in judecata si pe vanzator si pe producator. Atat unul cat si celalalt refuza sa ma ajute.
Buna ziua.
In primul rand, imi cer scuze daca nu postez unde trebuie.
Am cumparat recent un laptop pe firma. Laptopul se afla actualmente in service-ul autorizat, care m-a anuntat astazi ca trebuie sa-i inlocuiasca placa de baza si adaptorul wifi.
Cu toate ca am platit pentru verificarea produsului inainte de livrare, lucru demonstrabil cu factura, certificatul de garantie si o fisa care atesta verificarea, s-a dovedit ca laptopul este defect din fabricatie.
Am cerut inlocuirea cu unul functional, sau returul.
Comerciantul refuza orice varianta.
Am ramas cu banii dati, fara laptop, si reprezentantii firmei de la care l-am cumparat imi rad in nas. Eu nu pot sa-mi desfasor activitatea pe firma mea, pentru ca nu am laptop. Nici nu pot sa cumpar alt laptop pana nu am banii inapoi pe cel defect din fabrica.
Deoarece OPC se ocupa doar cu solutionarea problemelor avute de persoane fizice, va rog frumos sa ma ajutati.
Nu stiu cui sa ma adresez pentru a putea rezolva situatia.
Multumesc frumos pentru ajutor.