Va puteti adresa service-ului cu presiuni asupra lui. Garantia este valabila si ii puteti actiona in instanta daca nu il repara .... asta in teorie. In practica am vazut niste chestiuni prin anumite service-uri de ti se face parul maciuca.
Apropo ... firma dvs este platitoare de TVA?
De reparat, firma de service vrea sa-l repare. Dar nu mi se pare normal sa trebuiasca sa schimbata placa de baza la un laptop nou, pe care nu l-am putut folosi. L-am cumparat pe 1 Octombrie 2014, si de atunci parca vorbesc la pereti.
E vorba si despre faptul ca am platit pentru verificarea produsului inainte de livrare.
Firesc este sa-mi dea un produs nou, sau banii inapoi.
Vanzatorul isi bate joc foarte multi clienti. E plin pe forumuri de plangeri la adresa firmei cu pricina. Daca nu-l luam pe firma, trebuia sa platesc impozite suplimentare pentru banii aia scosi din cont. Dar, macar beneficiam de protectia OPC.
Acum, se pare ca trebuie sa-i dau in judecata si pe vanzator si pe producator. Atat unul cat si celalalt refuza sa ma ajute.
verificare ....ar fi putut insemna si bagarea stecherului in priza , nu doar simpla pipaire a produsului ....dar in fine , asta este teoria chibritului.
in mod normal , service-ul o sa va inlocuiasca placa de baza , cu alta noua(in acest sens sa fiti linistit , ca sigur placa o sa fie noua nouta)....si o sa va returneze laptop-ul in buna stare.
un sfat util ...faceti garantie extinsa...pe 5 ani , nu costa cine stie ce , dar o sa fiti acoperit .
mie mi s-a dus placa de baza a unei imprimante HP...si nu mai stiu ce litere si cifre sunt pe acolo....cu garantia extinsa am rezolvat-o foarte usor in cateva zile.
placa de baza , nu numai ca nu se mai fabrica , si ca piesa se mai gaseste doar in USA , dar pretul ei era destul de ridicat .
Aia e buba. Ca pe documente scrie ca au verificat temeinic toate componentele si ca totul e ok. Cei de la service au confirmat ca placa de baza si wifi sunt defecte din fabrica. E vorba de vicii ascunse ale produsului, care ar fi devenit evidente la cea mai mica tentativa de verificare. Eu intreb cine ofera protectie firmelor in asemenea cazuri flagrante de practici comerciale abuzive. Stiti cumva daca exista ceva similar OPC? Eu tot caut pe Google si nu gasesc.
daca produsul a fost in cutie originala cu sigiliu original , acel laptop , nu a fost verificat in service-ul magazinului ....ca "aci" ar fi fost alta buba : ati fi spus ca v-a trimis coletul desigilat.
practic , nici ei nu au stiut ca nu functioneaza , si din acest motiv se invoca garantia care nu mai aste de competenta magazinului , odata ce laptop-ul a iesit pe usa .
deci , prin urmare , eu nu sunt adeptul cumparaturilor online , cu asteptarea coletului....comand , apoi merg singur si ridic coletul de unde sunt indrumat .
asa ca ....vedeti , dumneavoastra singur ati gasit raspunsul la intrebare....chestea cu "buba".
practica abuziva nu este , deoarece coletul banuiesc ca era sigilat de producator.