In primul rand, imi cer scuze daca nu postez unde trebuie.
Am cumparat recent un laptop pe firma. Laptopul se afla actualmente in service-ul autorizat, care m-a anuntat astazi ca trebuie sa-i inlocuiasca placa de baza si adaptorul wifi.
Cu toate ca am platit pentru verificarea produsului inainte de livrare, lucru demonstrabil cu factura, certificatul de garantie si o fisa care atesta verificarea, s-a dovedit ca laptopul este defect din fabricatie.
Am cerut inlocuirea cu unul functional, sau returul.
Comerciantul refuza orice varianta.
Am ramas cu banii dati, fara laptop, si reprezentantii firmei de la care l-am cumparat imi rad in nas. Eu nu pot sa-mi desfasor activitatea pe firma mea, pentru ca nu am laptop. Nici nu pot sa cumpar alt laptop pana nu am banii inapoi pe cel defect din fabrica.
Deoarece OPC se ocupa doar cu solutionarea problemelor avute de persoane fizice, va rog frumos sa ma ajutati.
Nu stiu cui sa ma adresez pentru a putea rezolva situatia.
Multumesc frumos pentru ajutor.
Trecutul nu il schimba nimeni dar daca tot a venit vorba m-am gandit ca nu strica sa aveti in vedere.
Firmele fara TVA sunt mici, au putere financiara mica si uneori nu isi permit procese. Intr-un astfel de caz probabil ca onorariul unui avocat ar fi greu de suportat si un mic truc (in conditiile in care nu incalcati nico lege) nu strica.
Aveti dreptate, numai ca, daca nu gasesc alternativa, voi apela la un avocat . Chiar daca firma e mica, nu inseamna ca trebuie sa tolerez bataia de joc. Nu sunt dispus sa accept asemenea tratament, de la nimeni. Multumesc frumos pentru mesaje.
Garantie laptop
ramynela
Buna ziua.solicit a m-i se raspunde acestei cereri, pentru rezolvarea unei probleme aparute ulterior, legate de achizitionarea unui laptop in garantie model ... (vezi toată discuția)