avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 991 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Societăţi comerciale Protectie firma
Discuție deschisă în Societăţi comerciale

Protectie firma

Buna ziua.

In primul rand, imi cer scuze daca nu postez unde trebuie.
Am cumparat recent un laptop pe firma. Laptopul se afla actualmente in service-ul autorizat, care m-a anuntat astazi ca trebuie sa-i inlocuiasca placa de baza si adaptorul wifi.
Cu toate ca am platit pentru verificarea produsului inainte de livrare, lucru demonstrabil cu factura, certificatul de garantie si o fisa care atesta verificarea, s-a dovedit ca laptopul este defect din fabricatie.
Am cerut inlocuirea cu unul functional, sau returul.
Comerciantul refuza orice varianta.
Am ramas cu banii dati, fara laptop, si reprezentantii firmei de la care l-am cumparat imi rad in nas. Eu nu pot sa-mi desfasor activitatea pe firma mea, pentru ca nu am laptop. Nici nu pot sa cumpar alt laptop pana nu am banii inapoi pe cel defect din fabrica.
Deoarece OPC se ocupa doar cu solutionarea problemelor avute de persoane fizice, va rog frumos sa ma ajutati.
Nu stiu cui sa ma adresez pentru a putea rezolva situatia.
Multumesc frumos pentru ajutor.
Am impresia ca nu reusesc sa ma fac inteles. Vanzatorul a declarat in scris (pe certificatul de garantie si pe o fisa de verificare produs) ca laptopul este perfect functional. Eu am cerut asta, platind 29 de lei pentru aceasta verificare. Am multi cunoscuti care au primit acasa produse defecte din fabrica. Prin urmare, oferta cu verificarea produsului mi s-a parut utila.
Practica nu este abuziva, asa cum spuneti si dumneavoastra. Este vorba de faptul ca am fost inselat grosolan. Daca spun "practici comerciale inselatoare", ma mai corectati?
mihailnegoita a scris:

Aia e buba. Ca pe documente scrie ca au verificat temeinic toate componentele si ca totul e ok. Cei de la service au confirmat ca placa de baza si wifi sunt defecte din fabrica.


Aveti ambele declaratii in scris?

Atunci nu va mai trebuie decat un avocat istet. Fortatii sa plateasca si cheltuieli de judecata si eventuale despagubiri pentru inselatorie.

Aveti laptopul in service? Inchiriati de la un prieten un laptop pe toata aceasta perioada si aveti cereti comerciantului sa achite aceste cheltuieli --- pentru ca nu a efectuat serviciul pt care a fost platit.

Daca firma dvs e neplatitoare de TVA ati fi putut beneficia si de protectia OPC-ului..

Atat pe certificatul de garantie, cat si pe fisa de verificare, scrie clar ca ei au facut verificarea, asa cum am solicitat si platit.
Firma mea este SRL, neplatitor de TVA.
Imi puteti spune unde scrie ca OPC ma poate ajuta? Mie la telefon mi-au zis ca nu pot sa ma ajute cu nimic.
Multumesc frumos pentru ajutor.
Nu scrie nicaieri ca va ajuta OPC daca luati pe firma dar nefiind platitoare de TVA daca mergeti la sediul comerciantului (in functie de comerciant) puteti face achizitia pe baza de bon fiscal - adica ca si cum ati achizitiona in calitate de persoana fizica. Ce faceti apoi cu achizitia ..... este treaba dumneavoastra dar va da un ragaz sa va hotarati.

Contabilitatea oricum o faceti decalat cu o luna iar daca aveti probleme in aceasta perioada pastrati achizitia pe PF. daca nu faceti nir si cumparati pe societate --- ce va avantajeaza mai bine.

Ca sa fie clar OPC va protejeaza daca sunteti PF dar daca luati cu bon fiscal va puteti hotara un pic mai tarziu cum faceti achizitia .... ca PF sau PJ.

Acum e putin cam tarziu pentru asta. E bine de stiut pe viitor. Multumesc pentru informatie.

Alte discuții în legătură

Garantie laptop ramynela ramynela Buna ziua.solicit a m-i se raspunde acestei cereri, pentru rezolvarea unei probleme aparute ulterior, legate de achizitionarea unui laptop in garantie model ... (vezi toată discuția)
Laptop trimis in service de 3 ori si nu l-au rezolvat vasiauvi vasiauvi Buna seara, Inainte de a va prezenta problema mea vreau sa va multumesc ca va rapiti din timp pentru a citit aceste randuri si ca incercati sa ma ... (vezi toată discuția)
Laptop stricat in garantie darkman562 darkman562 Buna ziua, am si eu o problema, am cumparat in decembrie un laptop in rate, luna trecuta mi-a facut probleme si l-am trimis la garantie, l-au facut, au ... (vezi toată discuția)