Buna ziua, am si eu o problema, am cumparat in decembrie un laptop in rate, luna trecuta mi-a facut probleme si l-am trimis la garantie, l-au facut, au schimbat placa de baza, acum 2 zile a inceput iar sa apara aceasi problema, eu consider ca acest laptop vine de la producator cu problema, avand in vedere ca si pe pagina producatorului laptopul a fost scos din fabricare, nu se mai fabrica.
Daca l-as duce acum la garantie,cred ca iar o sa-mi schimbe placa de baza, si cat o sa ma tina, o luna, doua... sau mai mult, dar cand iese din garantie, se strica si eu ce fac... ? de aceea m-am gandit daca e posibil sa apelez la:
"Legea 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate nu stabileşte un număr minim de intervenţii asupra produsului înainte de a se putea face înlocuirea, însă neaducerea produsului la conformitate după mai multe intervenţii şi persistenţa aceluiaşi defect pot fi interpretate ca o imposibilitate de reparare. În aceste cazuri, aveţi două posibilităţi, să solicitaţi înlocuirea produsului sau restituirea contravalorii lui, pentru că nu vi s-a permis practic utilizarea lui",
am dreptul acesta? sa merg maine la magazin sa le explic cum sta treaba si sa cer inlocuirea lui cu alt produs tot in aceasi suma de bani, si sa continui ratele cu cel inlocuit?
Este posibil asa ceva?
Va multumesc frumos.
Cel mai recent răspuns:
gi-jane2 , moderator
06:28, 22 Decembrie 2015