avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 558 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... Laptop stricat in garantie
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

Laptop stricat in garantie

Buna ziua, am si eu o problema, am cumparat in decembrie un laptop in rate, luna trecuta mi-a facut probleme si l-am trimis la garantie, l-au facut, au schimbat placa de baza, acum 2 zile a inceput iar sa apara aceasi problema, eu consider ca acest laptop vine de la producator cu problema, avand in vedere ca si pe pagina producatorului laptopul a fost scos din fabricare, nu se mai fabrica.
Daca l-as duce acum la garantie,cred ca iar o sa-mi schimbe placa de baza, si cat o sa ma tina, o luna, doua... sau mai mult, dar cand iese din garantie, se strica si eu ce fac... ? de aceea m-am gandit daca e posibil sa apelez la:

"Legea 449/2003 privind vânzarea produselor şi garanţiile asociate nu stabileşte un număr minim de intervenţii asupra produsului înainte de a se putea face înlocuirea, însă neaducerea produsului la conformitate după mai multe intervenţii şi persistenţa aceluiaşi defect pot fi interpretate ca o imposibilitate de reparare. În aceste cazuri, aveţi două posibilităţi, să solicitaţi înlocuirea produsului sau restituirea contravalorii lui, pentru că nu vi s-a permis practic utilizarea lui",

am dreptul acesta? sa merg maine la magazin sa le explic cum sta treaba si sa cer inlocuirea lui cu alt produs tot in aceasi suma de bani, si sa continui ratele cu cel inlocuit?
Este posibil asa ceva?
Va multumesc frumos.
Ultima modificare: Miercuri, 25 Septembrie 2013
darkman562, utilizator
Cel mai recent răspuns: gi-jane2 , moderator 06:28, 22 Decembrie 2015
si eu am patit acest lucru.
am facut notificare si le-am cerut o suma de bani consistenta ,pentru perioada in care acesta trebuia reparat.pana la urma l-am schimbat
Si al dumneavoastra tot in rate a fost luat?
M-ar interesa daca as putea apela la vreo lege...
Am luat legatura cu service-ul, mi-au spus ca ei nu imi pot da ordin de negatie doar atunci cand acel laptop nu poate fi reparat, sau piesele nu vin in termenul de 15 zile, in rest mi-l repara de cate ori e nevoie, chiar si de 2 ori intr-o luna.

Mi-au spus ca aceasta lege : Legea 449/2003 , nu mai e valabila...
Hm, o sa ii invete ANPC-ul legea.
legea 449/2003 e in vigoare modificata si completata prin mai multe acte normative.
Purtati cu service-ul corespondenta scrisa.
Nu puteti cere negatie dupa doua interventii. Deocamdata, aveti una.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Garantie produs dakoo dakoo Am achizitionat acum mai putin de 6 luni un laptop de la un magazin Altex. La mai putin de 6 luni acesta s-a defectat. Am fost la ei, si am intrebat, teoretic, ... (vezi toată discuția)
Telfon mobil cumparat de la orange ,stricat tudor_85 tudor_85 Buna ziua! Suna cam aiurea sa cer niste sfaturi pe un forum asa de serios dar sunt prea suparat pentru a mai inghiti prostiile celor de ... (vezi toată discuția)
Garantie telefon mobil tdr- tdr- Buna ziua, am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica are trei reparatii nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii ... (vezi toată discuția)