Buna ziua!
Suna cam aiurea sa cer niste sfaturi pe un forum asa de serios dar sunt prea suparat pentru a mai inghiti prostiile celor de la Orange.
In urma cu 10 zile am cumparat un telefon mobil marca Nokia 5800, un telefon mai scump pe care am dar aproximativ 900 de Ron la abonament.Telefonul a functionat cu mici erori din prima zi, dar fiind cu un sistem de operare mai complex(symbian) am acceptat mai utilizand telefone similare si mai inainte. In fine, la prima incarcare, dupa deconectare de la priza , telefonul nu se mai seschidea, sau ramanea cu displayul aprins pe alb. L-am dus la Orange-hsop-ul de unde l-am cumparat si au spus ca au trecut cele 24 de ore cand puteam sa il schimb conform legii in vigoare(eu stiam de 48 de ore). Telefonut de atunci a astat de 2 ori in service-ul Nokia si in rest la service-ul orange.Ce e de facut, sunt client fidel la orange abonati de 10 ani aproximativ. Este normal ca sa cumperi un produs defect, sa ajunga de nou in service-uri , sa fie desfacut, inlocuite piese, din primele zile de functionare, si sa stea numai in service-uri si de loc la mine? Ce pot sa fac? Sunt totusi multi bani, nu multa lume isi permite sa dea atatia bani pe un telefon. Acum daca il primesc inapoi stiu sigur ca nu va functiona ca unul nou , bateria nu mai tine la fel,... Ajutati-ma va rog cu un sfat. Multumesc!
Telefonul are o garanţie mult mai mare.În certificatul de garanţie pe care cred că l-aţi luat odată cu achiziţionarea telefonului sunt toate datele care vă dau dreptate.
Da, telefonul are certificatul de garantie, pe care sunt trecute toate interventiile de service. Dar problema este ca telefonul nu are nici 11 zile si tot defect e. Este posibil ca sa cumpar un telefon si nou, sigilar si a treia zi safie desfacut de catre un service si inlocuit piese in el, apoi tot nefunctional sa fie? nici macar nu il voi mai putea vinde saiau altceva, pt ca pe certificatul de garantie toare rubricile de reparatii sunt pline. Orange-ul ma ia in ras" se mai intampla...descutcati-va!". Daca cumparam dela ei o masina?
Din pacate se aplica o noua lege respectiv Legea nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora.Fata de vechea lege aceasta nu prevede schimbarea produsului ci numai reparare.Va sfatuiesc,daca aveti si probleme de comunicare cu Orange/ul,sa va adresati protectiei consumatorilor. Gasiti adresele pe www.anpc.gov.ro
Din punctul meu de vedere, Dvs. ati achizitionat un produs care nu este conform cu contractul de vanzare-cumparare, in acceptiunea ART. 5 din Legea 449/2003, republicata.
Intrucat Dvs. deja ati solicitat repararea produsului (respectand astfel prevederile ART. 11 alin.1), iar acesta in continuare nu este functional in parametrii garantati de producator, incercati sa obtineti de la service-ul autorizat eliberarea unei negatii pentru a solicita vanzatorului inlocuirea produsului.
Repararea, inlocuirea sau reducerea corespunzatoare a pretului sunt drepturi recunoscute consumatorului prin Legea 449/2003, republicata, pentru aducerea produsului la conformitate.
Va multumesc mult pentru sfaturi, mai astept, dar vreau sa gasesc sau sa gasim o modalitate de a inlocui produsul. Am calatorit mult prin europa si in orice tara unde aveam un produs electronic beneficiam de o garantie a lui serioasa, in 95 % din cazuri mi s-a schimbat produsul. Suntem romani si aici la noi in tara ne calca toti in picioare si utilizam numai rebuturi fabricate in exterior "trimitem la romani ca nu stiu ei, nu au ei treaba, la ei totul e bun si nu isi dau seama" (directirul economic Mercedes-Benz Turcia)
Garantie telefon mobil
tdr-
Buna ziua,
am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica
are trei reparatii
nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii ... (vezi toată discuția)