Buna ziua!
Suna cam aiurea sa cer niste sfaturi pe un forum asa de serios dar sunt prea suparat pentru a mai inghiti prostiile celor de la Orange.
In urma cu 10 zile am cumparat un telefon mobil marca Nokia 5800, un telefon mai scump pe care am dar aproximativ 900 de Ron la abonament.Telefonul a functionat cu mici erori din prima zi, dar fiind cu un sistem de operare mai complex(symbian) am acceptat mai utilizand telefone similare si mai inainte. In fine, la prima incarcare, dupa deconectare de la priza , telefonul nu se mai seschidea, sau ramanea cu displayul aprins pe alb. L-am dus la Orange-hsop-ul de unde l-am cumparat si au spus ca au trecut cele 24 de ore cand puteam sa il schimb conform legii in vigoare(eu stiam de 48 de ore). Telefonut de atunci a astat de 2 ori in service-ul Nokia si in rest la service-ul orange.Ce e de facut, sunt client fidel la orange abonati de 10 ani aproximativ. Este normal ca sa cumperi un produs defect, sa ajunga de nou in service-uri , sa fie desfacut, inlocuite piese, din primele zile de functionare, si sa stea numai in service-uri si de loc la mine? Ce pot sa fac? Sunt totusi multi bani, nu multa lume isi permite sa dea atatia bani pe un telefon. Acum daca il primesc inapoi stiu sigur ca nu va functiona ca unul nou , bateria nu mai tine la fel,... Ajutati-ma va rog cu un sfat. Multumesc!
Apropo de acest subiect. Stiam ca daca duci la reparat un telefon dupa ce revine din garantie intr-un termen scurt, si bineinteles telefon aproape nou (nu stiu daca exact acestea sunt conditiile) era o lege care spunea ca iti "pierzi increderea in produs" si sa ceri inlocuirea sau cumpararea altui tip + diferenta. Nu mai este in vigoare aceasta lege?
Garantie telefon mobil
tdr-
Buna ziua,
am un telefon mobil(in garantie) care se tot strica
are trei reparatii
nu sunt sigur dar am inteles ca dupa 3 reparatii ai dreptul sa ceri banii ... (vezi toată discuția)