Am cumparat un telefon mobil si a fost trimis in service de 3 ori pana acum. Prima data (februarie 2016) avea ecranul verde la luminozitate mica si a fost reparat. In aprilie 2017 l-am trimis din nou cu aceeasi problema si s-a intors tot defect de parca nici nu-l scosesera din cutie, l-am trimis din nou si au rezolvat problema dar l-au trimis inapoi cu ecranul pe jumatate dezlipit in bataie de joc. Am fost astazi la ei in showroom si mi s-a zis ca doar daca e trimis in service de 3 ori consecutiv cu exact aceeasi problema pot cere inlocuirea produsului conform legii 449/2003. Nu am vazut asa ceva specificat in legea 449/2003. Am sunat si la service-ul cu care colaboreaza si mi s-a spus ca ei nu inlocuiesc nimic, doar in cazul in care nu se mai gasesc piese si nu stiu nimic de partea cu 3 trimiteri in service in 6 luni..
Ce pot face? Sa depun o reclamatie la ANPC? Sa insist la ei in showroom? Garantia expira in 10 iunie.