Ok, imi cer scuze nu am inteles bine mesajul de mai sus, am inteles ca "constatator" se refera la o persoana. Intre timp am inteles ca va referiti la un "Certificat constatator".
Asadar am generat un astfel de certitifcat prin serviciul InfoCert al ONRC:
INFORMATII DE IDENTIFICARE
Numar de ordine în Registrul Comertului: xxx, atribuit în data de 17.06.1997
Cod unic de înregistrare: xxx
Certificat de înregistrare: xxx, emis pe data de 17.06.1997 si eliberat la data -
Adresa sediu social: -> aici este trecuta adresa mea
Contacte sediu social: Fax 0, Telex 0, telefon: 0
Contacte firma: Fax 0, Telex 0, telefon: 0
Stare firma: reorganizare judiciara
Certificat de înmatriculare nepreschimbat în termenul legal
Forma de organizare : societate pe actiuni, tip societate: sa
Data ultimei înregistrari în registrul comertului: 01.07.2005
Durata: nelimitata;
SEDIU SOCIAL
Act sediu: Contract de donatie, nr. xxx din data 04.06.1996
Data de început a valabilitatii pentru dovada de sediu: 04.06.1996.
Durata sediului:nelimitat.
Acestea sunt inf relevante cred eu restul rubricilor sunt completeate cu "Nu exista înregistrari"
Bun, ca sa intelegeti ce e cu acel contract de donatie: din contractul de vanzare cumparare al ap. rezulta urmatoarele, pe scurt: Ap. a fost construit in 1982. Cel care a primit atunci acest ap. l-a donat ficei sale in 1996, aceasta l-a vandut in 2000, iar in 2010 a fost cumparat de mine.
Asadar... ce e de facut ?
Sediul este valabil ? Voi plati impozitul majorat ?
In anul 2010 am achizitionat un apartament. Acest apartament a fost cumparat de fostul proprietar in anul 2000. Recent am aflat ca la aceasta adresa este inregistrat sediul social al unei firme infiintate in anul 1997.
As dori ca aceasta firma sa isi mute sediul social in alta parte avand in vedere prevederile noului cod fiscal care prevede impozite majorate pentru locuintele folosite ca sediu social.
Problema este ca nu pot lua nicicum legatura cu administratorii acelei firme. Am cerut date la ONRC despre aceasta firma, insa in raspuns am fost informat ca firma nu are trecut niciun fel de date de contact, nu telefon, nu email, nimic.
Firma este declarata inactiva fiscal de catre ANAF, nu a depus de multi ani niciun fel de document.. pare o firma lasata de izbeliste de care proprietari probabil ca au si uitat de ea sau nu ii mai intereseaza.
1. Am vreo sansa ca impozitul marit sa nu se aplice daca firma este inactiva ?
2. Ce pot sa fac ca sa mut acel sediu social din apartamentul meu ?
Apartamentul este situat in Bucuresti.
Edit: Am fost cam neinspirat in alegerea titlului pentru acest topic, rog un moderator sa il schimbe daca se poate in "Se aplica impozitul marit daca firma este inactiva ?"
Multumesc