avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 657 soluții astăzi
Forum Activitate BlueJohn

Activitate BlueJohn

Locuiesc intr-un bloc nou de doar 12 apartamente. Avand in vedere ca problemele comune ale proprietarilor se rezuma doar la plata a 3 facturi, as vrea sa stiu daca se pot evita acele cheltuieli si "complicatii" cu salariile aferente unei asociatii de proprietari. Astfel, am urmatoarele intrebari:
1) comitetul executiv al asociatiei poate fi constituit doar din presedinte? sau trebuie sa existe cel putin un alt membru in comitet pe langa presedinte ?
2) se poate prevedea intr-un document ca presedintele si cenzorul NU vor fi platiti (vor lucra gratuit)? (pentru a nu avea probleme dpdv legislatie a muncii). Si daca da, in ce document?
3) in contextul dat, este obligatorie existenta unui administrator ? Si daca da, poate acesta sa "lucreze" gratis pentru asociatie? (si pe ce baza - document).
4) tot in acest context, ar mai fi necesare acele situatii bi-anuale despre care am citit tot aici pe forum ?
Ideea de baza este de constituire a unei asociatii de proprietari (daca altfel nu se poate), dar fara structura de personal si fara alte documente aferente asociatiilor cu un numar mare de membri.