avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 695 soluții astăzi
Forum Activitate IrinaMarin

Activitate IrinaMarin

Subscriu, Garantia de Livrare este o mare pacaleala pentru cumparatori! Eu am platit cu cardul special pentru a beneficia de aceasta garantie cand am cumparat cu pretul de 380 lei o vesta de blana despre care vanzatoarea mi-a spus ca nu stie ce blana este dar ca cei care se pricep si au vazut-o spun ca este sigur naturala. Trebuia sa aiba si eticheta de produs nou. Am intrebat daca se va putea schimba in cazul in care nu va fi buna si mi-a spus ca da. Am primit vesta, o imitatie "veritabila", fara eticheta, mirosind a parfum si fiindu-mi mare. Bineinteles cand am solicitat sa returnez am fost refuzata pe motiv ca am platit cu cardul.... Din pacate Okazii a inchis punctul de livrare, astfel ca aceste situatii reprezinta cuvantul vanzatorului impotriva celui al cumparatorului, cei de la okazii nu pot verifica produsul. Eu i-am rugat sa ma duc sa le arat insa nu au dorit. Pana la urma primesc raspuns de la o doamna de la suport clienti ca pot returna vesta dupa 6 szile de la deschiderea reclamatiei si daca vanzatoarea nu o primeste, atunci ei imi vor returna banii.
In ziua cand expediez returul primesc "rezolutia reclamatiei mele", anume ca ei au inchis-o in favoarea vanzatorului.
Acum astept sa vad daca au vreo explicatie a faptului ca reprezentanta lor mi-a spus sa returnez, iar altcineva de la ei a decis ca nu am dreptate, astfel ca am expediat produsul pe banii si timpul meu.
Probabil voi apela si la Anpc, realmente acest "Okazii garanteaza" fiind o inselaciune.