avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1252 soluții astăzi
Forum Activitate sora18

Activitate sora18

Am patit si eu asa ceva acum cativa ani, dar citind contractul si informandu-ma, am realizat ca este ilegal ce faceau angajatii bancii, caci, evident, nu e pe placul lor sa piarda bani. Bine, cred ca nu faceau chestia asta de capul lor, ci cu incuviintarea sau sub presiunea conducerii, dar oricum nu era in regula. Drept urmare, faceti o sesizare scrisa pe care sa o depuneti la registratura bancii unde aveti creditul si cereti neaparat numar de inregistrare. La mine a functionat, urmatoarea data nu am mai primit niciun refuz, e drept ca nici consilierul respectiv nu mai lucra acolo... Ideea e ca nu prea le convine nici sa faceti plati anticipate prea des, incercati sa strangeti o suma mai maricica si platiti la cateva luni. eu plateam cate 2500-3000 anticipat si tot mi-au facut mizeria asta o data, asa ca nu e o regula... Intre timp am achitat tot creditul si am scapat de banci, sper sa nu mai am de a face cu ele prea curand. Succes!
multumesc frumos de raspuns.
Aveti cumva creditul la BRD? Si eu am patit ceva asemanator saptamana trecuta, nu mi-au cerut adeverinta de venit, pur si simplu au refuzat sa imi mai ia in considerare solicitarea de reducere a termenului, invocand ca au nevoie de acordul FNG-ului. Cum nu se precizeaza asa ceva in contractul de credit, mi se pare abuz.
Buna ziua,
Am un credit Prima casa la BRD din decembrie 2009 pe o perioada de 30 ani, si periodic am facut rambursari anticipate cu reducerea termenului de credit, asftfel incat practic am ajuns sa diminuez termenul pana in 2028 (in loc de 2039). Saptamana aceasta am facut din nou o astfel de cerere, dar, spre deosebire de datele anterioare, consilierul a redactat cererea pe computer fara sa fie nevoie sa bifez optiunea, iar graficul mi l-a trimis pe email, din pricina ca, spunea el, momentan nu ii mergea aplicatia (lucru nemaiintamplat pana atunci). Ajunsa acasa, am tiparit graficul si am vazut ca practic imi calculase reducerea sumei ratelor, nu reducerea termenului. Am scris vreo 3 mailuri fara raspuns, am sunat si mi s-a spus ca nu mai e posibil ce vreau eu, ca nici pana acum nu a fost in regula, ca daca insist / pentru ca eu am insistat / trebuie sa fac o cerere inainte cu vreo luna/doua etc. Am fost a doua zi din nou la banca si am cerut refacerea cererii / pe care am citit-o atent / si refacerea graficului, caci data scadenta a platii era a 2a zi. Totul ok, dar graficul nu mi s-a dat, mi s-a spus ca acum e nevoie de acordul FNG-ului, ca s-ar putea sa dureze etc. Am fost sunata cu putin timp inainte de inchiderea bancii, in aceeasi zi (cum de se obtinuse intr-o zi si nu intr-o luna acordul, imi pot imagina!!!!:)) si mi s-a spus ca s-a rezolvat, dar, ghinion, nu mi se poate reface graficul decat tot pentru rambursare anticipata cu reducerea ratelor, ca nu merge altfel aplicatia. I-am spus consilierului sa roage pe cineva sa il ajute si sa ma anunte, dar...asta a fost tot. Am mai vorbit cu alti doi consilieri de la alte banci si dumnealor nu stiau de niciun acord al FNG in situatia asta, cum stau lucrurile de fapt? E posibil sa fi primit consilierul meu vreo directiva de la seful bancii in acest sens, ca parca mi-e greu sa cred ca a actionat de capul lui? Eu vreau sa beneficiez de dreptul meu de a opta pentru ce ma avantajeaza, in contract nu e prevazut nimic care sa ma impiedice sa fac asta, ce ma sfatuiti? Multumesc!