avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 1900 soluții astăzi
Forum Activitate johnete

Activitate johnete

Buna ziua,
Vin cu rugamintea de ma ajuta sau sa ma sfatuiti ce pot face in legatura cu un telefon mobil aflat in garantie , dus la reparat de 2 ori , acum este a 3 a oara si de fiecare data exista o alta problema la el...
am luat legatura cu service-ul si mi s a spus in felul urmator: telefonul nu se poate schimba , ci se va repara pana cand nu va mai avea nici o problema... ( mai are 6 luni de garantie si eu cred ca pe asa se axeaza ) si mi au spus de art 334/2003 .
M am inforfmat si am gasit un paragraf din acest articol ca telefonul se poate inlocui daca consumatorul cere acest lucru.
L- am spus despre acest paragraf, iar ei au zis ca ii vor schimba placa de baza ceea ce inseamna 90% dintr-un telefon... Dar eu vrea sa l schimb pentru ca este un telefon ce a avut deja cateva probleme si cei de la reprezentata unde am facut abonamentul mobil nu vor sa mi faca legatura cu un TL sau manager zonal pentru a vb despre aceasta problema.
Ce pot face??