Buna ziua,
Vin cu rugamintea de ma ajuta sau sa ma sfatuiti ce pot face in legatura cu un telefon mobil aflat in garantie , dus la reparat de 2 ori , acum este a 3 a oara si de fiecare data exista o alta problema la el...
am luat legatura cu service-ul si mi s a spus in felul urmator: telefonul nu se poate schimba , ci se va repara pana cand nu va mai avea nici o problema... ( mai are 6 luni de garantie si eu cred ca pe asa se axeaza ) si mi au spus de art 334/2003 .
M am inforfmat si am gasit un paragraf din acest articol ca telefonul se poate inlocui daca consumatorul cere acest lucru.
L- am spus despre acest paragraf, iar ei au zis ca ii vor schimba placa de baza ceea ce inseamna 90% dintr-un telefon... Dar eu vrea sa l schimb pentru ca este un telefon ce a avut deja cateva probleme si cei de la reprezentata unde am facut abonamentul mobil nu vor sa mi faca legatura cu un TL sau manager zonal pentru a vb despre aceasta problema.
Ce pot face??
Telefoane mobile
tiuta
Buna ziua.Am si eu o intrebare,va rog.Am cumparat un telefon mobil,la abonament pe o perioada de 2(doi)ani.Imediat ce l-am cumparat,am inceput sa-l folosesc ... (vezi toată discuția)