Buna ziua.Am si eu o intrebare,va rog.Am cumparat un telefon mobil,la abonament pe o perioada de 2(doi)ani.Imediat ce l-am cumparat,am inceput sa-l folosesc si,astfel am observat ca are probleme de functionare iar bateria nu tine conform standardelor.Am mers la centrul de unde l-am cumparat(si unde am facut si abonamentul),au spus ca singurul lucru pe care-l pot ei face este sa-l trimita la service.Acum am mai mult de o saptamana decand stau fara telefon.Este normal??Ce pot sa fac??Nu trebuia sa mi-l schimbe?
Am cumparat eu un telefon care din 2 ani garantie 6 luni a stat in service si nu mi l-a schimbat nimeni...Teoria lor este ca atata vreme cat poate fi reparat nu-l schimba #-o
Pai nu-i normal mai ales ca pentru acel telefon,ma obliga la un abonament de 2 ani.Normal ar fi sa schimbe telefonul si in felul acesta sa pot folosi abonamentul,nu?
Telefon defect
seby14
Buna ziua,
Ma confrunt cu o problema cu care nu stiu cum sa o scot la capat. Mai jos am postat solicitarea facuta catre OPC pentru un produs achizitionat. ... (vezi toată discuția)