avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 911 soluții astăzi
Forum Discuţii juridice Protecţia consumatorului, ... protectia consumatorului - produse nonalimentare
Discuție deschisă în Protecţia consumatorului, garanţii şi probleme asociate produselor şi serviciilor

protectia consumatorului - produse nonalimentare

Buna ziua,

Am achizitionat pe data de 31.01.2011 un telefon de la un magazin cunoscut de telefonie mobila si am constatat o defectiune de ordin tehnic la acesta, motiv pentru care am mers la firma respectiva pentru a imi inapoia banii sau pentru a imi schimba produsul. Mentionez ca produsul este cumparat cu toate actele necesare (factura, bon, certificat de garantie), cumparat la liber iar eu m-am prezentat astazi, 09.02.2011, adica la nici 10 zile de la achizitionare. Reprezentantii de vanzari au refuzat sa imi schimbe produsul sau sa imi returneze banii pe motiv ca trebuia sa ma preint in primele 24 de ore, desi in timul asta nu aveam cum sa observ daca are sau nu ceva defect. Din vagile mele cunostinte in ceea ce priveste legilslatia stiam ca pot returna orice produs in primele 14 zile de la achizitonare.
Va rog sa ma lamuriti si pe mine cum e cu perioada asta de la achizitionare si cum ar trebuis a procedez, daca trebuie sa fac o sesizare OPC ului sau sa astept sa mi-l repare. eu as prefera sa imi returneze banii sau sa imi inlocuiasca produsul, am dat totusi o suma frumusica pe el.

Va multumesc anticipat,
Viorel Alexandru
Cel mai recent răspuns: ContSters158230 , utilizator 13:46, 10 Februarie 2011
Conform Legii 449/2003-privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora trebuie sa vi-l repare.
Nu sunt obligati sa-l schimbe sau sa vi se returneze baniila 24 ore dupa cumparare sau cum ati spus dvs. 14zile.
Sunt unele magazine care se respecta si schimba produsul in 24-48 ore dar nu este o obligatie legala.

~ final discuție ~

Alte discuții în legătură

Returnarea produsului in 24h cristiangheorghe cristiangheorghe Am tot cautat dar nu am reusit sa gasesc textul de elge in care se specifica ca un client poate returna un produs achizitionat in termen de 24 de ore de la ... (vezi toată discuția)
Returnare produs prin primirea inapoi a banilor directiajulia directiajulia Buna seara, As dori sa va intreb daca am posibilitatea de a returna un produs nefolosit, cumparat dintr-un magazin de electronice, prin primirea inapoi a ... (vezi toată discuția)
Garantie inlocuire telefon danypopica danypopica Buna ziua. Am cumparat un telefon de pe un site, iar dupa 10 luni s-a defectat, l-am dus la magazin pentru a fi trimis in garantie, produsul a fost solutionat ... (vezi toată discuția)