Buna ziua,
Ma confrunt cu o problema cu care nu stiu cum sa o scot la capat. Mai jos am postat solicitarea facuta catre OPC pentru un produs achizitionat. Raspunsul OPC-ului (dupa 20 de zile) m-a lasat fara replica.
Trebuie trimis inapoi in service, pana cand service-ul constata ca nu se mai poate repara, doar atunci se poate cere inlocuirea
Ce ma sfatuiti mai departe ca deja sunt vreo 3 luni pentru care platesc rate la telefon dar acesta sta in sertar acasa?
> Buna ziua,
>
> Apelez la institutia dvs in vederea rezolvarii problemei cu care ma
> confrunt. Dupa cum puteti observa din documentele anexate, am achizitionat
> un telefon mobil in data de 6 iunie 2016 de la Germanos ............... La numai doua luni de la achizitie,
> aparatul a inceput sa nu mai functioneze normal. L-am trimis la service si
> dupa doua saptamani am fost sunata sa ma duc sa-l ridic deoarece a fost
> reparat. In aceeasi zi insa l-am dus din nou deoarece avea aceleasi
> probleme. Dupa o saptamana sunt sunata din nou pentru a-mi ridica
> telefonul. Din nou m-am dus inapoi cu el cu aceeasi problema. De data
> aceasta au refuzat sa-mi inregistreze in certificatul de garantie
> reparatia pe motiv ca nu are nici o problema telefonul. De atunci
> (30.08.2016) si pana in acest moment stau cu telefonul defect si nu ma pot
> folosi de el.
>
> Defectiunea consta in imposibilitatea de a accesa o anumita zona de pe
> display-ul telefonului, si de aici mai multe cauze: nu pot scrie mesaje,
> nu pot raspunde la telefon, etc.
>
> Tin sa precizez ca telefonul a fost achizitionat in rate, pe o perioada de
> 24 de luni (cat tine contractul de telefonie mobila), sunt cu ratele la zi
> si nu ma pot folosi de aparat.
> Pretentii reclamant:
> INLOCUIRE