Contractul a fost incheiat la sediul Zepter,iar mama a fost la cumparaturi in Kaufland si a fost oprita de un reprezentant Zepter,ia fost cerut nr de telefon,bineinteles ca a fost sunata de catre acesta si chemata la sediu pentru a i se efectua proceduri cu bioptronul si pt a i se prezenta purificatorul de apa.contractul.O clauza prevede pierderea a 30% din valoarea contractului in cazul neindeplinirii acestuia din cauze care nu se pot imputa Vanzatorului.
Buna ziua , din pacate am citit doar noi ,acasa ,contractul.O clauza prevede pierderea a 30% din valoarea contractului in cazul neindeplinirii acestuia din cauze care nu se pot imputa Vanzatorului.O alta clauza prevede ca instalarea produsului se poate face numai cu personal desemnat de Vanzator,pe cheltuiala Cumparatorului ,dar costul nu este specificat si nici nu a fost comunicat.Din moment ce exista astfel de clauze care pot duce la cheltuieli ascunse ,am considerat ca este un motiv destul de bun sa reziliem contractul.
Multumim tuturor pentru sfaturi si sugestii, va vom tine la curent cu evolutia cazului ,pentru cei interesati !
As dori sa stiu cum pot rezilia un contract de achizitie produs Zepter,semnat de mama mea in urma cu 2 zile.A platit 10% avans din valoarea produsului,alegand optiunea pentru plata in rate.Produsul nu a fost inca livrat si nici nu ne-a fost adus la cunostinta costul instalarii produsului.Deasemenea a fost impusa alegerea unui instalator desemnat de catre Vanzator.Ma pot folosi de Legea privind codul consumului, legea nr. 296/2004, republicat 2008
Codul Consumului / Capitolul III - Drepturile consumatorilor / Art. 27 / b) de a fi informati complet, corect si precis, asupra caracteristicilor esentiale ale produselor si serviciilor, astfel incat decizia pe care o adopta in legatura cu acestea sa corespunda cat mai bine nevoilor lor, precum si de a fi educati in calitatea lor de consumatori;
Multumesc anticipat pentru raspuns.