Buna ziua!
Trebuind sa rezolv diverse probleme, in ultima luna am interactionat cu diverse persoane:de la notari, anagajati primarie si angajati bancari la angajati PayPoint.
Notarul a tipat la clientul meu ca trebuie sa se deranjeze sa reprinteze ceva, la primarie s-a tipat la mine ca de ce nu stiu sa intreb daca statul civil e important sau nu(fix, eu trebuie sa pun 100 de intrebari, daca ceva e necesar sau nu pentru un document), la banca s-a tipat la mine cand aveam o nelamurire, raspunzandu-mi-se cu "da tu nu stiai?", pai nu stiam, ca de-aia intreb, angajatul PayPoint tipa ca "da de ce n-ai cerut un duplicat chitanta pe loc" etc etc.
Eu sunt o persoana respectuoasa, nu am tipat la nimeni. Rareori am avut probleme in institutiile publice sau private in orasele mari. Unde locuiesc acum, situatia este insa diferita.
Intrebarea este: cand cineva se comporta inadecvat, mai ales ca eu platesc un serviciu, pot sa scot reportofonul pe care mi l-am facut cadou de Craciun si sa spun: "Nu va deranjeaza daca inregistrez aceasta conversatie?", "Pai de ce?", "In cazul in care vreau sa va fac o reclamatie pentru comportament inadecvat."
Multumesc!
Interventie moderator:in respectarea Regulamentului de forum , va rog sa nu postati mesaje care pot provoca alti utilizatori. Aveti la indemana Butonul "Raporteaza abuz". Multumesc pentru intelegere