Buna ziua!
Trebuind sa rezolv diverse probleme, in ultima luna am interactionat cu diverse persoane:de la notari, anagajati primarie si angajati bancari la angajati PayPoint.
Notarul a tipat la clientul meu ca trebuie sa se deranjeze sa reprinteze ceva, la primarie s-a tipat la mine ca de ce nu stiu sa intreb daca statul civil e important sau nu(fix, eu trebuie sa pun 100 de intrebari, daca ceva e necesar sau nu pentru un document), la banca s-a tipat la mine cand aveam o nelamurire, raspunzandu-mi-se cu "da tu nu stiai?", pai nu stiam, ca de-aia intreb, angajatul PayPoint tipa ca "da de ce n-ai cerut un duplicat chitanta pe loc" etc etc.
Eu sunt o persoana respectuoasa, nu am tipat la nimeni. Rareori am avut probleme in institutiile publice sau private in orasele mari. Unde locuiesc acum, situatia este insa diferita.
Intrebarea este: cand cineva se comporta inadecvat, mai ales ca eu platesc un serviciu, pot sa scot reportofonul pe care mi l-am facut cadou de Craciun si sa spun: "Nu va deranjeaza daca inregistrez aceasta conversatie?", "Pai de ce?", "In cazul in care vreau sa va fac o reclamatie pentru comportament inadecvat."
Multumesc!
Interventie moderator:in respectarea Regulamentului de forum , va rog sa nu postati mesaje care pot provoca alti utilizatori. Aveti la indemana Butonul "Raporteaza abuz". Multumesc pentru intelegere
Este legal domnule. Este legal sa inregistrati propriie convorbiri cu orice persoana. Incercati totusi sa gasiti sursa problememei. Poate uneori tonul dumneavoastra nu este cel mai potrivit, insa daca intr-adevar intalniti o problema de genul acesta care nu vi se datoreaza, utilizati tehnica din dotare, si adresati-va superiorilor respectivului functionar.