Am urmatoarele probleme:
Pfa neplatitor de tva, vinde cu amanuntul produsul X insa la baterea bonului fiscal introduce in mod gresit codul de produs (in loc de 424 bate 444) dar introduce pretul corect. (produsul Y cu cod 444 are un pret mai mare); nu sesizeaza acest lucru decat dupa o luna, cu ocazia efectuarii inventarului.
S-au vandut doua produse asemanatoare (bureti de baie) care au acelasi pret dar coduri diferite; din eroare s-a batut pe casa 2 x codul unuia dintre cele doua produse, considerand in mod eronat ca cele doua produse ar fi avut acelasi cod; din nou, sesizarea a intervenit la distanta timp, tot cu ocazia efectuarii inventarului unde pt unul din produse stocul este -1 iar pentru celalalt este 1 desi ar fi trebuit sa fie zero pentru amandoua.
Ce acte trebuiesc intocmite pentru rezolvarea acestor situatii? Am citit pe forum despre sesizare/decizie/nota contabila/copie bon dar bonurile fiscale evident nu la am iar nota contabila am inteles ca se utilizeaza exclusiv la contabilitatea in partida dubla. Multumesc
Buna seara
Am o nelamurire cu privire la existenta a doua acte aditionale de prelungire a unui contract de inchiriere, primul act aditional prelungind pana la data de 23.12.2014 iar al doilea act aditional prelungind aceeasi inchiriere pana la 14.01.2015. Eu am subinchiriat si am depus la Reg. Com. copie de pe primul act aditional. Contractul de subinchiriere a incetat la 23 dec. 2014. Acum urmeaza sa inchei un nou contract de subinchiriere iar sublocatorul mi-a pus la dispozitie al doilea act aditional (cel care prelungea inchirierea pana la 14.01.2015) si un al treilea act aditional de prelungire a inchirierii valabil de la 15.01.2015 pentru 1 an. Nu reusesc sa imi dau seama ce "pute" in toata treaba asta... Pot sa inchei linistit contractul de subinchiriere sau nu?