avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 543 soluții astăzi
Forum Activitate alexius86

Activitate alexius86

Buna ziua.

Dupa cum am spus mai devreme, vreau sa demisionez de la locul de munca curent. Am depus deja demisia si am vorbit cu angajatorul, are demisia dar refuza sa o inregistreze. Sunt de acord sa stau cele 20 de zile de cand am depus demisia, de fapt asta si fac acum, ma duc la munca normal, dar nu mi s-a aprobat demisia.

Mi s-a spus ca trebuie sa gasesc eu pe altcineva si sa fac training acelei persoane, doar apoi pot sa plec.

Din cate am vorbit cu diverse persoane, angajatorul nu are voie sa faca asa ceva, nu? Adica demisia trebuie acceptata fara comentarii din partea angajatorului, nu? Mai ales daca eu stau cele 20 de zile cum zice legea, timp in care angajatorul poate gasi pe altcineva.

Pot sa fac ceva daca nu mi se accepta demisia? Eu am depus demisia pe data de 15 deja, si inca nu a fost acceptata de angajator. Mentionez ca sunt profesor la un centru de limbi straine, in caz de conteaza. Nu am nimic in contract legat de obligatii la plecare, in afara de cele care sunt impuse automat de lege.

Ce imi recomandati sa fac? Ma gandeam sa merg la ITM, sau exista alta solutie?

Va multumesc din suflet pentru raspuns!
Răspuns la discuția Intrebare legata de formular 201
Imi poate raspunde cineva calificat la intrebare va rog? Multumesc anticipat!
Buna ziua,

Am o intrebare la care din pacate nu stiu raspunsul si vreau sa fiu sigur inainte de a ma duce la finante.Am lucrat in 2014 ca freelancer cu content writing (scris continut online) si am avut venituri doar din afara Romaniei. Nu stiam daca voi face ceva venit, dar as vrea sa declar ce am castigat in 2014 la finante.