Buna ziua!
Sunt abonat Orange din 2002. Pentru ultimul telefon pe care l-am achizitionat impreuna cu un abonament de 27 de euro, perioada contractuala (de plata al lui) expira in martie 2015. In sept.2014, am solicitat ridicarea abonamentului de 27 de euro la 31 de euro; a fost ridicat abonamentul la solicitarea mea si mi s-a spus ca perioada pt care s-a ridicat acest abonament este de 12 luni. Telefonul a fost achizionat, asa cum am aratat pt un abonament mai mare care nu expirase cand eu am solicitat ridicarea lui. In sept. 2015 expira abonamentul pt care am solicitarea majorarea. Am intrebat operatorul Orange daca pot rezilia contractul in mart 2015 si mi s-a spus ca nu pot decat in mai 2017! La solicitarea explicatiilor - eu nu am stiut asa ceva, nimeni nu mi-a spus cand am ridicat optiunea ca urmeaza sa se prelungeasca abonamentul cu cca 30 de luni - mi s-a raspuns ca de cate ori am solicitat ceva dar perioada din contract nu a expirat, acele luni s-au cumulat. Am recitit contractul: nu mentioneaza nicaieri data incetarii contractului cu luna si an: contractul inceteaza la data de ... .
Intrebarea mea este: daca dupa incheierea contractului care afecteaza telefonul, deci in martie 2015, eu sunt obligata sa platesc lunile cumulate (cum am explicat mai sus) pentru servicii pe care nu le mai doresc?
Eu percep aceasta ca pe o inselaciune. :(