avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 526 soluții astăzi
Forum Activitate Underworld86

Activitate Underworld86

Multumesc pentru lamurire!
Multumesc pentru raspuns !
Asta stiam cu cele 90 de zile. Ideea este ca eu muncesc 6 zile pe saptamana si o zi pauza. Practic cele 25 de zile calendaristice se refera la acord sau la pontaj ?
Asta stiu ... logic vorbind. Ideea este asa : Daca eu lucrez ca zilier 25 zile apoi plec 1-2 zile sau 1 saptamana acasa, apoi vin la acelasi beneficiar si vreau sa muncesc tot ca si zilier ?
Buna ziua!
Poate cineva sa explice exact ce inseamna "25 de zile calendaristice in mod continuu" ?
Legea 52/2011 - modificata in 2019.
Răspuns la discuția Executare silita
Salut!
Multumesc la toti cei care mi-au raspuns!
Am rezolvat problema dupa ce angajatorul nu a vrut sa imi emita niciun fel de adeverinta,
In schimb mi-au trimis pe email un Print Screen dintr-o aplicatie folosita de ei pentru transferurile bancare in care apare si tranzactia cu plata catre executor.
M-am dus cu acea pagina printata la executor si ei au verificat ca au primit in cont suma respectiva si mi-au eliberat o adeverinta in care se specifica sa mi se ridice popririle pe salariu de catre banca si in acest fel am reusit si mi-am recuperat si banii opriti luna trecuta.
Multumesc inca o data pentru sfaturi !
Răspuns la discuția Executare silita
Contractul part time este de 2 ore / 270 lei.
Răspuns la discuția Executare silita
Am facut o cerere pe care urmeaza sa o trimit catre angajator, exact cu detaliile date mai sus, desi initial nu au vrut sa imi accepte cererea pe motiv ca nu se elibereaza asa ceva. Multumesc pentru ajutor.
Inca o intrebare.
Eu mai am si un contract de part time job si sotia doar acel part time, unde am primit si acolo retinere pe 50% din salariu. Este normal?
Răspuns la discuția Executare silita
Multumesc !
Răspuns la discuția Executare silita