avocatnet.ro explicăm legislația
Caută (ex. salariu minim) 614 soluții astăzi
Forum Activitate 7Cris7

Activitate 7Cris7

Buna ziua
Am aflat din intamplare ca pot sa verific daca am asigurare sau nu de sanatate , am intrat pe site si m-am trezit ca nu am asigurare , am contract de 2 luni si nu am asigurare , de ce ? nu mi-a inregistrat contractul de munca? ce pot face in aceasta situatie ? mi s-a zis ca pot face reclamatie la ITM , ANAF si chiar epune plangere penala .
Multumesc

aici am verificat [ link extern ]
Serviciul Web a întors următoarul mesaj:
Persoana selectată nu este asigurată
Răspuns la discuția Probleme abonament Telekom
acum vad ca se acopera intre ei , m a sunat un [editat] sa mi zica ca s a rezolvat ca pot sa revin la vechiul abonament , am vazut ca n-am revenit si i-am sunat pt a suta oara , acum am facut reclamatie la reclamatie , cam asa ceva , le am zis ca in contract am gasit "22.3. In cazul in care modificarile il afecteaza in mod negativ si daca nu accepta modificarile propuse, Abonatul are posibilitatea de a rezilia prezentul Contract fara obligatia de a plati costurile de incetare inainte de expirarea Perioadei Initiale. Notificarea va fi trimisa de catre Abonat in termen de cel mult 30 zile de la data notificarii din partea Telekom Romania Mobile cu privire la modificarile aduse, in caz contrar considerandu-se ca a acceptat modificarile propuse."
mi-au zis ca nu am cum sa cer inchiderea abonamentului pana nu primesc raspuns la reclamatia facuta acum 2 luni si cv :))

o sa incerc la ANPC
Răspuns la discuția Probleme abonament Telekom
am sunat la 1234 , serviciu relatii cu clientii si am facut o reclamatie , am sunat si azi la ei , mi-au zis ca nu m-a sunat nimeni pentru aceasta problema , am verificat lista de apeluri si n-am visat , m-au sunat , am dovada in telefon apel de la realtii cu clienti luni 2.02.2015 , la telefon mi se zice ca nu-i adevarat nu m-a sunat nimeni si sa revin maine cu un apel
Răspuns la discuția Probleme abonament Telekom
le-am facut reclamatie , doar ca raspunsul lor a venit in 2 luni , il si bufnea rasul pe ala de la telefon cand ii ziceam ca eu nu am acceptat acest abonament si el zicea " ba nu l-ati acceptat " si eu "am acceptat dar nu abonamentul asta " si el " ba nu pe asta l-ati acceptat "
ma lua drept prost pe fata , am incercat sa vorbesc cu superiorul lui si imi zice ca nu e nevoie , sa-i zic lui ce vreau si o luam de la capat , intr-o zi am sunat si am insistat sa mi dea pe superiorul lui , n-a vrut si mi-a inchis telefonul in nas ( mi-a zis un amic ca nu are cum sa imi inchida si sa insist )
buna ziua , am un abonament la un operator GSM , am fost sunat acum cateva luni daca doresc sa-mi schim abonamentul , urmand sa primesc un abonament de 44 ron cu 300 minute nationale , 300 mb internet si nelimitat min si sms uri in retea , dupa o luna m am trezit ca am abonamnetul de 44 de ron dar 200 min si 200 sms uri , practic mi a dat un abonament mai scump si mai prost decat ce aveam , am sunat la ei , am facut reclamatie , mi au zis ca rezolva in maxim 30 de zile , am asteptat 2 luni sa primesc un raspuns , am fost sunat si mi s a zis in bataie de joc ca eu am acceptat acel abonament ca eu sunt de vina , acum mi au zis ca voi trece la abonamentul vechi pe data de 8.02.2014 dar tot nu am trecut pe cel vechi .
Exista vreo metoda in care sa scap de bataia asta de joc ? au mai fost probleme in care m-am trezit cu taxe suplimentare si le-am zis sa-mi dovedeasca de unde mi se cere acea taxa si raspunsul a fost " ca asa va zic eu " , mai am contract 11 luni cu ei , nu exista vreo posibilitate in care sa fac reclamatie undeva sa mi se inchida contractul fara taxe suplimentare ?
sper ca imi puteti da un raspuns , va multumesc